Wednesday , December 13 2017

फ़्रांसीसी शूटर हलाक , दो रोज़ा तात्तुल का इख़तेताम

यहूदी स्कूल पर फायरिंग और फ़्रांसीसी फ़ौजीयों के क़तल में मुलव्विस मज़हबी सनकी शख़्स पुलिस के मुसलसल घेराव के बाद आज बिल आख़िर अपने मकान की खिड़की से छलांग लगाकर हलाक होगया जिस के साथ ही दो रोज़ा तात्तुल इख़तेताम को पहुंचा । कब

यहूदी स्कूल पर फायरिंग और फ़्रांसीसी फ़ौजीयों के क़तल में मुलव्विस मज़हबी सनकी शख़्स पुलिस के मुसलसल घेराव के बाद आज बिल आख़िर अपने मकान की खिड़की से छलांग लगाकर हलाक होगया जिस के साथ ही दो रोज़ा तात्तुल इख़तेताम को पहुंचा । कब्लअज़ीं पुलिस ने आज इस ख़ुदसाख़ता अलक़ायदा अस्करीयत पसंद पर दबाव जारी रखा हालाँकि ओहदेदारों को यक़ीन नहीं था कि मुश्तबा अस्करीयत पसंद अपने मकान में हनूज़ ज़िंदा मौजूद है ।

पुलिस ने सुबह मुल्ज़िम के फ़्लैट पर छापा मारा था।इस दौरान इस इलाक़े में तीन ज़ोरदार धमाकों की आवाज़ें भी सुनाई दिं। आज फायरिंग और पुलिस की गाड़ीयों के सायरनों की आवाज़ों से ये रिहायशी इलाक़ा गूंज उठा। इलाक़े के मकीन ये तसव्वुर भी नहीं कर सकते थे कि इन ही के इलाक़े के किसी फ़्लैट में से कोई दहश्तगर्द भी बरामद हो सकता है।

हुक्काम ने इस शख़्स की शनाख़्त मुहम्मद मीराह के नाम से की है और इस की उम्र 24 बरस बताई है।पुलिस और इस शख़्स के दरमयान दिन भर वक़फ़ा वक़फ़ा से फायरिंग का तबादला होता रहा और इस दौरान तीन पुलिस मुलाज़मीन ज़ख़मी भी हो गए। इबतिदाई मुज़ाकरात के नतीजे में इस शख़्स ने अपना एक पिस्तौल खिड़की से बाहर फेंक दिया था मगर इस के पास मज़ीद असलहा भी मौजूद था।

इस से कब्ल शहर के नायब मेयर जैन पीरी ने कहा था कि मुश्तबा शख़्स के साथ मुज़ाकरात ख़तम होने के बाद इलाक़ा के एक रिहायशी अपार्टमंट में ऑप्रेशन शुरू किया गया है। वज़ीर-ए-दाख़िला क्लॉड गोइनत ने बताया कि इस शख़्स के भाई को भी तहवील में ले लिया गया है ।

TOPPOPULARRECENT