Friday , November 24 2017
Home / World / फ़्रांस से यहूदीयों की इसराईल मुंतकली में रिकार्ड इज़ाफ़ा

फ़्रांस से यहूदीयों की इसराईल मुंतकली में रिकार्ड इज़ाफ़ा

People hold French flags as they attend a silent march in Paris March 19, 2012, to pay tribute to the four victims killed by a gunman at a Jewish school in Toulouse on Monday. A gunman on a motorbike shot dead three children and a teacher at a Jewish school in Toulouse on Monday, just days after apparently killing three soldiers nearby, prompting President Nicolas Sarkozy to say France should not give in to terror. REUTERS/Charles Platiau (FRANCE - Tags: CRIME LAW OBITUARY)

फ़्रांस से यहूदीयों की इसराईल मुंतकली का सिलसिला एक अर्से से जारी और सारी है मगर सन 2015 में यहूदीयों की फ़्रांस से इसराईल मुंतकली के साबिक़ा तमाम रिकार्ड टूट गए हैं। इसराईली हुक्काम का कहना है कि फ़्रांस से यहूदीयों की इसराईल मुंतकली के दीगर अस्बाब में पैरिस में बदअमनी और इक़्तेसादी अबतरी भी अहम मुहर्रिकात हैं।

अल अर्बिया डॉट नेट के मुताबिक़ रवां साल के दौरान अब तक आठ हज़ार यहूदी फ़्रांस से इसराईल में आकर आबाद हुए। तल अबीब इमीग्रेशन हुक्काम का कहना है कि फ़्रांस से इसराईल आने वाले एक साल में आठ हज़ार यहूदी, इसराईली तारीख़ की काबिले ज़िक्र तादाद है।

ख़्याल रहे कि फ़्रांस में यहूदी आबादी की तादाद 6 लाख है जो यूरोप में मौजूद यहूदी कम्यूनिटी की सबसे बड़ी और अमरीका और इसराईल के बाद दुनिया की तीसरी तादाद ख़्याल की जाती है।

TOPPOPULARRECENT