Friday , December 15 2017

फिरका परस्त ताकतें अमन दरहम बरहम करने की कोशिश

फिरका परस्त ताकतें अमन दरहम बरहम करने की कोशिश सी पी आई चंदरायन गुटटा की मीटिंग आज रियासत नगर में मुनाक़िद हुई। सदारत जनरल सेक्रेटरी यूनिट सदर नशीन इंसाफ़ कामरेड मुहम्मद यूसुफ़ ने की ।

फिरका परस्त ताकतें अमन दरहम बरहम करने की कोशिश

सी पी आई चंदरायन गुटटा की मीटिंग आज रियासत नगर में मुनाक़िद हुई। सदारत जनरल सेक्रेटरी यूनिट सदर नशीन इंसाफ़ कामरेड मुहम्मद यूसुफ़ ने की ।

सिटी सेक्रेटरी वि एस बोस मेहमान ख़ुसूसी थे । उन्होंने फ़िर्क़ापरस्तों की तरफ से शहर के अमन को दरहम बरहम करने की कोशिशों पर अफ़सोस का इज़हार किया और कहा के हुकूमत और पुलिस की नाअहली से फिरकापरस्त ताक़तें अपने नापाक
मकसद में कामयाब होते दीखाई दे रहे हैं ।

उन्होंने कहा के ईदुल‌ अज़हा के मौके पर शहर में बड़े जानवरों को लाने क़ानून गाओ कुशी के ख़िलाफ़वरज़ी क़रार दे कर फ़िर्क़ा परस्तों ने ब्योपारियों को हरासाँ करने का काम किया जबके इंसिदाद कानून गाओ कुशी के तहत जानवरों को फ़रोख़त करने वाले भी ज़िम्मेदार हैं ।

उन्होंने मशिराबाद के बिशमोल शहर और मुज़ाफ़ात में पेश आए तमाम फ़िर्कावाराना वाक़ियात की आली सतही कमेटी के ज़रीये तहक़ीक़ात करवाने का मुतालेबा किया । कामरेड मुहम्मद यूसुफ़ ने भाग्य लक्ष्मी मंदिर पर छत की तंसीब को सेकुलरिज्म के नाम पर बदनुमा दाग़ क़रार देते हुए कहा के अदालत के अहकामात को नज़रअंदाज करके पुलिस की निगरानी में मंदिर पर छत की तंसीब से ज़ाहिर है फिरका परस्त ताक़तें इंतेज़ामीया की निगरानी में शहर की पुरअमन फ़िज़ा को खराब करने की कोशिश कररही हैं उन्हों ने पुलिस के आमेराना रवैय्या को रियासत की मुस्लमानों की जज़बात को ठेस पहुंचाने का भी ज़िम्मेदार ठर्रा या ।

मीटिंग के एख़तेताम से पहले तंज़ीम इंसाफ़ रियासत नगर डवीज़न का क़ियाम अमल में लाया गया जिस के सदर रियाज़ रहमन को नामज़द कियागया ।

जनरल सेक्रेटरी सय्यद सलीम होंगे । अराकीन में अफ़्सर ख़ान आज़म ख़ान मसऊद अहमद और मुहम्मद अकरम के अलावा मुहम्मद महबूब मुहम्मद इमाम और मुहम्मद ग़ौस काबल ज़िकर हैं ।

TOPPOPULARRECENT