Monday , November 20 2017
Home / Hyderabad News / फीवर हॉस्पिटल में बेहतर तिब्बी सहूलतों के लिए 5 करोड़ मंज़ूर

फीवर हॉस्पिटल में बेहतर तिब्बी सहूलतों के लिए 5 करोड़ मंज़ूर

हैदराबाद17 सितंबर: हुकूमत तेलंगाना ने शहरे हैदराबाद के नल्लाकुन्टा के मुक़ाम पर वाक़्ये नामवर दवाख़ाना फीवर हॉस्पिटल की तरक़्क़ी को यक़ीनी और असरी सहूलतों से आरास्ता करते हुए अवाम को बेहतर तिब्बी सहूलतों की फ़राहमी के लिए पाँच करोड़ रुपये की मंज़ूरी दी है और उन पाँच करोड़ रूपियों के ज़रीये मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ीयाती इक़दामात अंजाम दिए जाऐंगे।

इस हॉस्पिटल से रुजू होने वाले मरीज़ों को बेहतर तिब्बी सहूलतें फ़राहम करने के लिए बेहतर् इक़दामात किए जाऐंगे। मुजव्वज़ा तरक़्क़ीयाती कामों की अंजाम दही के लिए पिछ्ले माह जनवरी में मुख़्तलिफ़ कामों के लिए संग-ए-बुनियाद रखा गया था।

फीवर हॉस्पिटल ( कोरंटी दवाख़ाना) की तरक़्क़ी के लिए चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने अपने अचानक दौरे के मौके पर तफ़सीली मुआइना करने के बाद 5करोड़ रुपये मंज़ूर करने का एलान किया था और अपने इस वादे के मुताबिक़ चीफ़ मिनिस्टर ने फीवर हॉस्पिटल के लिए 5करोड़ रुपये की मंज़ूरी दे दी है।

फीवर हॉस्पिटल के ज़राए ने ये बात बताई और कहा कि फीवर हॉस्पिटल के लिए 5करोड़ रुपये की जो मंज़ूरी दी गई है इन रक़ूमात से 60लाख रुपये असरी तिब्बी आलात के लिए ख़र्च किए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT