Wednesday , December 13 2017

फुटपाथ पर बना स्टैंप के पोस्टल लिफाफे !

हैदराबाद ।१‍‍‍‍‍‍‍२ । जुलाई : ( तबारक न्यूज़ ) : हुकूमत के कारिंदों की लापरवाही और तानाशाही के वाक़ियात आए दिन मंज़रे आम पर आते रहते हैं । एक ऐसा ही लापरवाही कावाक़िया मंज़रे आम आज शहर हैदराबाद में पेश आया है जिस की मिसाल मिलना शायद म

हैदराबाद ।१‍‍‍‍‍‍‍२ । जुलाई : ( तबारक न्यूज़ ) : हुकूमत के कारिंदों की लापरवाही और तानाशाही के वाक़ियात आए दिन मंज़रे आम पर आते रहते हैं । एक ऐसा ही लापरवाही कावाक़िया मंज़रे आम आज शहर हैदराबाद में पेश आया है जिस की मिसाल मिलना शायद मुश्किल है । हाल ही में बोर्ड आफ़ एंटर मीडीट की जानिब से विशाखापटनम विजयानगरम-ओ-दीगर इलाक़ों के तलबा-ए-को Migration सर्टिफिकेट ज़रीया टप्पा रवाना किया गयाताहम मुताल्लिक़ा क्लर्क ने इन लिफ़ाफ़ा जात पर पोस्टल स्टैंप लगाना भूल गया । समाजी कारकुन शहबाज़ ने बताया कि उन्हें दस से ज़ाइद लिफाफे नाम पली के इलाक़ा में फुटपाथ पर पड़े मिले ।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि इस तरह की ज़रूरी काग़ज़ात को इस लापरवाही से फुटपाथ पर फेंक देना सरकारी मिशनरी की कारकर्दगी पर सवालिया निशान लगा देता है ।नीज़ उन्हों ने कुलैक्टर हैदराबाद के इलावा हक़ूक़-ए-इंसानी कमीशन से ख़ाहिश की है कि वो इस जानिब फ़ौरी तवज्जा दें और इस तरह के सरकारी ओहदेदार जो माले मुफ़्त दिलबेरहम के मिस्दाक़ हैं उन पर ज़रूरी कार्रवाई करें । इन लिफाफों पर अगरचे कि आई जीऐस सर्विस‌ का स्टैंप मौजूद है जैसे पोस्टल के हवाले किया जाना था मगर उन्हें फुटपाथ के हवाले किया गया अगर ये लिफाफे बरवक़्त उन के हाथ ना लगे तो मुम्किन है बारिश के नज़र होजाते और ना मालूम तलबा-ए-बेचारों को कितना नुक़्सान उठाना पड़ता ।।

TOPPOPULARRECENT