Saturday , December 16 2017

फेयर‌ प्राइज़ ओनर्स के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मुतालिबा : तंज़ीम इंसाफ़

हैदराबाद।०५ मार्च: सी पी आई इंसाफ़ यूनिट की जानिब से महिकमा सियोल स्पलाईज़ ऑफ़िस नामपली में ग़रीब अवाम को फेयर‌ प्राइज़ शाप ओनर्स की जानिब से महिकमा की अदम फ़राहमी की वजह से धरना प्रोग्राम का एहतिमाम 27 फरवरी को किया गया था। फेयर‌

हैदराबाद।०५ मार्च: सी पी आई इंसाफ़ यूनिट की जानिब से महिकमा सियोल स्पलाईज़ ऑफ़िस नामपली में ग़रीब अवाम को फेयर‌ प्राइज़ शाप ओनर्स की जानिब से महिकमा की अदम फ़राहमी की वजह से धरना प्रोग्राम का एहतिमाम 27 फरवरी को किया गया था। फेयर‌ प्राइज़ शाप ओनर हुकूमत की जानिब से फ़राहम करदा अजनास ब्लैक मार्किट में फ़रोख़त कर रहे हैं जिस से ग़रीब अवाम परेशान थी। धरना प्रोग्राम के बादइलाक़ा गोलकुंडा के शाप ओनर सी पी आई इंसाफ़ विंग नायब सदर मिस्टर शेख़ शमश उद्दीन मैंबर आफ़ सिटी कौंसल सी पी आई को धमकीयां दे कर गोलकुंडा पुलिस में झूटी शिकायत दर्ज किए हैं।

शेख़ शमश उद्दीन ने अपने ब्यान में कहा कि शाप रोड नंबर 516मसऊद को जो ग़रीब अवाम का अजनास ब्लैक में फ़रोख़त करता है और इस के साथ दूसरे शाप ओनर भी मुलव्वस ही। इस से अवाम को काफ़ी तकलीफ़ हो रही हैं।

ऐसे बद उनवान ओनर्स के ख़िलाफ़ इक़दाम करने पर गोलकुंडा के अवाम में ख़ुशी की लहर दौड़ गई। ग़रीबअवाम को इतमीनान है कि आइन्दा से गला मिलेगा। आख़िर में शमस उद्दीन ने महिकमा पुलिस और चीफ़ राशनिंग ऑफीसर से अपील की कि वो इन ख़ाती फ़ीर प्राइज़ शाप ओनर्स केख़िलाफ़ सख़्त तरीन इक़दाम करें।

TOPPOPULARRECENT