Monday , December 18 2017

फेरर केख़िलाफ़ जोकोविच को रास्त सुट्टों में शिकस्त

लंदन 25 नवंबर (ए पी) सीज़न के इख़ततामी टूर्नामैंट ए टी पी वर्ल्ड टूर फाइनल्स में डेविड फेरर की हैरानकुन फ़ुतूहात का सिलसिला जारी है और उन्हों ने अपना नया शिकार आलमी नंबर एक नवाक़ जोकोविच को बनाया जैसा कि लंदन में रवां टूर्नामैंट के अ

लंदन 25 नवंबर (ए पी) सीज़न के इख़ततामी टूर्नामैंट ए टी पी वर्ल्ड टूर फाइनल्स में डेविड फेरर की हैरानकुन फ़ुतूहात का सिलसिला जारी है और उन्हों ने अपना नया शिकार आलमी नंबर एक नवाक़ जोकोविच को बनाया जैसा कि लंदन में रवां टूर्नामैंट के अपने ग्रुप ए के दूसरे मुक़ाबला में फेरर ने जोकोविच को रास्त सुट्टों में 6-3 , 6-1 से शिकस्त देते हुए सेमीफाइनल में रसाई हासिल करली।

नीज़ ग्रुप ए से फेरर सेमीफाइनल में रसाई हासिल करने वाले पहले और टूर्नामैंट में राजर फ़ेडरर के बाद क़तई चार खिलाड़ियों में शामिल होने वाले दूसरे खिलाड़ी हैं। कामयाबी के बाद फेरर ने कहाकि वो समझते हैं कि सीज़न का ये उन का सब से बेहतरीन मुज़ाहरा रहा। दूसरी जानिब रवां सीज़न 3 ग्रांड सलाम ख़ताबात के बाद ग्यारहवीं ख़िताब के तआक़ुब में मौजूद जोकोविच ने उसे अपना नाक़िस तरीन मुज़ाहरा क़रार दिया।

2011 ए- में 70 फ़ुतूहात हासिल करने वाले जोकोविच ने कहाकि में इस मुक़ाबला में था ही नहीं और इस तरह के मुक़ाबला के बाद सेमीफाइनल में रसाई की मुझे उमीद नहीं। जुमा को जोकोविच अपना आख़िरी ग्रुप मुक़ाबला हमवतन यानकोटप सरोच के ख़िलाफ़ खेलेंगे जिन्हें एंडी मरे की दसतबरदारी के बाद टूर्नामैंट में शिरकत का मौक़ा मिला।

क़ब्लअज़ीं टॉमस बर्डिच ने टप सरोच को एक मसह बिकती मुक़ाबला में 2-6 , 6-3 , 7-6(6) से शिकस्त देते हुए सेमीफाइनल में ग्रुप ए से अपनी रसाई के इमकानात को बरक़रार रखा है।

TOPPOPULARRECENT