Monday , December 18 2017

फेसबुक की वजह से तलाक़ के वाक़ियात में इज़ाफ़ा

नई दिल्ली, लंदन, ०१ जनवरी: (एजेंसीज़) समाजी राबिता के नैटवर्क आज साइबर टैक्नोलोजी का एक अहम हिस्सा बन चुके हैं जिस के ज़रीया यौमिया दफ़्तरी और शख़्सी मालूमात बहम फ़राहम की जा रही हैं लेकिन समाजी राबते का मशहूर वैब साईट फेसबुक शादीयों को

नई दिल्ली, लंदन, ०१ जनवरी: (एजेंसीज़) समाजी राबिता के नैटवर्क आज साइबर टैक्नोलोजी का एक अहम हिस्सा बन चुके हैं जिस के ज़रीया यौमिया दफ़्तरी और शख़्सी मालूमात बहम फ़राहम की जा रही हैं लेकिन समाजी राबते का मशहूर वैब साईट फेसबुक शादीयों को ख़तम करने में अहम और मनफ़ी रोल अदा कर रहा है।

तफ़सीलात के बमूजब फेसबुक की वजह से तलाक़ के वाक़ियात में दुनिया के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात में इज़ाफ़ा ही दर्ज किया जा रहा है। तलाक़ दिलवाने वाले वुकला की जानिब से फेसबुक और इस पर जारी किए जाने वाले पैग़ामात और तसावीर को बतौर सबूत इस्तिमाल करते हुए जोड़ों में अलैहदगी करवा रहे हैं।

इस ख़सूस में इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए डाईओरस। ऑनलाइन के ज़राए ने कहा कि गुज़श्ता बरस जो तलाक़ के वाक़ियात हुए हैं, इस में तीसरी अहम और बड़ी वजह फेसबुक को बतौर सबूत पेश किया जाना है। मज़कूरा वैब साईट ने पाँच हज़ार ऐसी दरख़ास्तों का हवाला दिया जिस में हर तीसरा दरख़ास्त गुज़ार फेसबुक का हवाला देते हुए तलाक़ के लिए दरख़ास्त दाख़िल की है चूँकि फेसबुक पर उन्हें अपने साथी की बेवफ़ाई का राज़ फ़ाश होता हुआ दिखाई दिया।

TOPPOPULARRECENT