Wednesday , December 13 2017

फेसबुक के मालिक ज़ोकर बर्ग को क़तल की धमकीयां

इसराईली शिद्दत पसंद मज़हबी तालीमात पर अमल पैरा तंज़ीम लाहाफ़ा ने समाजी राबते की मारूफ़ वैब साईट फेसबुक के शरीक बानी ज़ोकर बर्ग से मुतालिबा किया हीका वो अपनी एशियाई ग़ैर यहूदी बीवी को फ़ौरी तौर पर तलाक़ दें क्योंकि उन्हों ने एक ग़ैर यहूदी

इसराईली शिद्दत पसंद मज़हबी तालीमात पर अमल पैरा तंज़ीम लाहाफ़ा ने समाजी राबते की मारूफ़ वैब साईट फेसबुक के शरीक बानी ज़ोकर बर्ग से मुतालिबा किया हीका वो अपनी एशियाई ग़ैर यहूदी बीवी को फ़ौरी तौर पर तलाक़ दें क्योंकि उन्हों ने एक ग़ैर यहूदी लड़की से शादी करके संगीन जुर्म का इर्तिकाब किया है।

ख़्याल रहे कि ज़ोकर बर्ग चंद दिन पहले ही अपनी एशियाई नज़ाद एक ग़ैर यहूदी गर्लफ्रेंड रीज़ीला चीन के साथ रिश्ता-ए-इज़दवाज में मुंसलिक हुए थे जबकि लाहाफ़ा नामी ग्रुप मक़बूज़ा फ़लस्तीनी इलाक़ों में आबाद और दीगर दुनिया भर के यहूदीयों के लिए उन की शादियां ग़ैर यहूदी औरतों से कराने का सख़्त मुख़ालिफ़ है। उरेब मीडीया के मुताबिक़ हाल ही में इंतिहा-ए-पसंद यहूदी तंज़ीम के दसियों अराकीन ने फेसबुक के सफ़हात पर नौ ब्याहता जोड़े को संगीन नताइज की धमकीयां देते हुए ज़ोकर बर्ग से कहा हीका वो नई नवेली दुल्हन को फ़ौरी तलाक़ दें। शादी की मुख़ालिफ़त करने वालों में इंतिहा-ए-पसंद ग्रुप के सरबराह बीनज़ी जोवचाबन सर-ए-फ़हरिस्त हैं।

उन्हों ने अपने ब्लॉग में लिखा हीका गुज़शता एक हफ़्ते के दौरान कम से कम दीढ़ मुलैय्यन अफ़राद ने ज़ोकर बर्ग की ग़ैर यहूदी लड़की चीन के साथ शादी पर ताज्जुब का इज़हार किया है। लाहाफ़ा के सरबराह ने ज़ोकर बर्ग के नाम एक तवील मुरासला लिखा है, जिस में उसे इस के असल नाम के बजाय मुराद खाई गा ले के नाम से मौसम किया है। अपने इस तवील मरासले में वो लिखता है कि मिस्टर मार्क गाले! में आप को हैं जानता और ना ही कभी तुम्हें क़रीब से देखा है।

हम ने सिर्फ आप की शादी के दौरान अपनी नई ग़ैर यहूदी बेगम के साथ ली गई तस्वीर देखी है। मैं आप को ये बता देना चाहता हूँ कि अगर फेसबुक लोगों के ज़हन बदलने और राय तबदील करने में कोई किरदार अदा करसकता है तो मैं उसे मुबालग़ा आराई की हद तक इस्तिमाल करूंगा क्योंकि आप की एक ग़ैर यहूदी लड़की के साथ शादी को यहूदी हलक़ों की जानिब से किसी अच्छी नज़र से नहीं देखा जा रहा है। उसे मैं तुम्हारे पास एक ही रास्ता है या ख़ुद को मुश्किलात और ख़तरात में डाल दो या उस लड़की से जान छुड़ा लो।

TOPPOPULARRECENT