Wednesday , June 20 2018

फैसला कुन ज़िमनी इंतेख़ाबात , दौलत की रेल पेल में इज़ाफ़ा

आंधरा प्रदेश के सात हलक़ों में आइन्दा माह होने वाले ज़िमनी इंतेख़ाबात इस रियासत में आइन्दा सयासी रुख का फैसला करेंगे । चुनांचे एसा मालूम होता है कि तमाम सयासी जमाअतें और उम्मीदवार इन अज़ला को भारी रक़ूमात मुंतक़िल कररहे हैं जह

आंधरा प्रदेश के सात हलक़ों में आइन्दा माह होने वाले ज़िमनी इंतेख़ाबात इस रियासत में आइन्दा सयासी रुख का फैसला करेंगे । चुनांचे एसा मालूम होता है कि तमाम सयासी जमाअतें और उम्मीदवार इन अज़ला को भारी रक़ूमात मुंतक़िल कररहे हैं जहां ज़िमनी इंतेख़ाबात होंगे । जिस की मिसाल ये हो सकती है कि गुज़श्ता तीन ददन के दौरान सिर्फ एक ही ज़िला महबूब नगर में तकरीबन 70 लाख रुपये ज़बत किए गए ।

जो ग़ालिबन वोटरों में तक़सीम के लिए थे । इस ज़िला के तीन असेंबली हलक़ों में ज़िमनी इंतेख़ाबात मुनाक़िद होरहे हैं । महबूब नगर के इलाक़ा देवर कुदरा में पुलिस ने एक गाड़ी-ए-से 30 लाख रुपये और तेलगुदेशम पार्टी का इंतिख़ाबी मवाद ज़बत करलिया। ज़िला नैलोर के चेक पोस्ट्स पर ताहाल 24 लाख 48 हज़ार रुपये ज़बत किए जा चुके हैं। पुलिस को अंदेशा है कि महबूब नगर के इलावा अज़ला आदिलआबाद , वरनगल , निज़ाम आबाद और नैलोर में जहां 18 मार्च को ज़िमनी इंतिख़ाबता मुनाक़िद होंगे मज़ीद भारी रक़ूमात मुंतक़िल की जाएंगी । महबूब नगर के तीन असेंबली हलक़ों के इलावा कोवूर पर भी पुलिस की कड़ी नज़र है ।

महबूब नगर के सुपरनटेनेडनट पुलिस के लक्ष्मी रेड्डी ने कहा कि ताहाल हम इस ज़िला के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर 70 लाख रुपये ज़बत कर चुके हैं। उन्हों ने कहा कि जड़चरला के करीब बोघपोर में 4.8 लाख रुपये और देवर कुदरा में 30 लाख रुपए ज़बत किए गए हैं। उन्हों ने कहा कि ज़िला में दाख़िला और इख़राज के मुक़ामात पर 42 चेक पोस्ट्स क़ायम किए गए हैं। इलावा अज़ीं रोज़ाना 24 घंटे 30 मोबाईल पार्टियां गशत कर रही हैं।

देवर कुदरा में रक़म मुंतक़िल करने वाले की शनाख़्त प्रदीप कुमार शर्मा की हैसियत से की गई है जिस का कहना है कि वो राइचोर से हैदराबाद रवाना होरहा था और ये रक़म स्टील कंपनी की है । ताहम पुलिस को पता चला कि इस गाड़ी का ताल्लुक़ आंधरा प्रदेश से है और शर्मा के पास से 20 लाख रुपये नक़द बरामद हुए थे जबकि दीगर 10 लाख रुपये तेलगुदेशम के बयानर में लिपटे दस्तयाब हुए ।

TOPPOPULARRECENT