Monday , December 11 2017

बंगलादेश और न्यूज़ी का आज टी 20 मुक़ाबला

बंगलादेश केलिए ये इंतिहाई अहम वक़्त है कि वो टी 20 क्रिकेट में अपने इंतिहाई मायूसकुन मुज़ाहिरों के रिकार्ड को बेहतर बनाए क्योंकि उसे हालिया अर्सा में खेले गए 7 मुक़ाबलों में 6 मर्तबा हार‌ बर्दाश्त करनी पड़ी जिस में नीदरलैंड और स्काटल

बंगलादेश केलिए ये इंतिहाई अहम वक़्त है कि वो टी 20 क्रिकेट में अपने इंतिहाई मायूसकुन मुज़ाहिरों के रिकार्ड को बेहतर बनाए क्योंकि उसे हालिया अर्सा में खेले गए 7 मुक़ाबलों में 6 मर्तबा हार‌ बर्दाश्त करनी पड़ी जिस में नीदरलैंड और स्काटलैंड जैसी छोटी टीमों के ख़िलाफ़ भी नाकामी हुई है।

बंगलादेशी टीम आज‌ यहां न्यूज़ीलैंड के ख़िलाफ़ वाहिद टी 20 मुक़ाबले में कामयाबी के ज़रिया मेहमान टीम के ख़िलाफ़ वन्डे के बाद एक और सीरीज़ अपने नाम करने केलिए कोशिश‌ होगी। बंगलादेश के ख़िलाफ़ वन्डे सीरीज़ में 0-3की हार‌ बर्दाश्त करनेवाली न्यूज़ीलैंड की टीम टी 20 केलिए एक मुतवाज़िन और मज़बूत टीम है।

मेडिल आर्डर में ल्यूक रोनची ,कोरे एंडरसन ,जमी नेशन और ग्रांट अलयाट से उम्मीद की जा रही है कि वो अपनी ज़िम्मेदारी बख़ूबी निभाते हुए टीम को कामयाबी से हमकनार करेंगे। बंगलादेश के ख़िलाफ़ फ़ास्ट बौलिंग शोबा बेहतर मुज़ाहिरे केलिए जद्द-ओ-जहद में मसरूफ़ है लिहाज़ा नैथन मक्का लिम टीम केलिए अहम खिलाड़ी होंगे।

मुस्तक़िल कप्तान बरनडन मक्का लिम ज़ख्मी होकर इस मुक़ाबले से बाहर होचुके हैं जो न्यूज़ीलैंड केलिए बड़ा नुक़्सान है लेकिन दूर बंगलादेश पर पहली मर्तबा मौक़ा मिलते ही कोलिन मोनरो ने 85 रंस‌ की इनिंगस‌ खेलने के इलावा स्पीनर्स पर ग़लबा बनाया है लिहाज़ा उनकी टी 20 में शमूलियत भी यक़ीनी दिखाई देती है।

मुक़ाबला चूँकि बंगलादेश में दोपहर देढ़ बजे शुरू होरहा है लिहाज़ा यहां की विकेट बैटस्मेनों केलिए इंतिहाई साज़गार रहेगी।

TOPPOPULARRECENT