बंगलादेश में वर्ल्ड कप के इनइक़ाद को ख़तरा:बी सी बी

बंगलादेश में वर्ल्ड कप के इनइक़ाद को ख़तरा:बी सी बी
वेस्ट इंडीज़ क्रिकेट बोर्ड की जानिब से अपनी अंडर 19 टीम को बंगलादेश के शहर चटगाँव‌ में हुए बम धमाके के बाद वतन तलब करलिया गया है जिस पर बंगलादेश क्रिकेट बोर्ड (बी सी बी) के सदर निज़ामुल-हसन ने एतराफ़ किया है कि यहां आइन्दा साल होने वाले आ

वेस्ट इंडीज़ क्रिकेट बोर्ड की जानिब से अपनी अंडर 19 टीम को बंगलादेश के शहर चटगाँव‌ में हुए बम धमाके के बाद वतन तलब करलिया गया है जिस पर बंगलादेश क्रिकेट बोर्ड (बी सी बी) के सदर निज़ामुल-हसन ने एतराफ़ किया है कि यहां आइन्दा साल होने वाले आई सी सी टी 20 वर्ल्ड कप के होने को भी ख़तरा है।

16 टीमों के दरमियान होने वाले टी 20 वर्ल्ड कप 16 मार्च ता 6 अप्रैल के बीच‌ खेला जाएगा और ये बंगलादेश में होने वाले सब से बड़ा आलमी ईवंट है लेकिन गुजिश्ता रोज़ यहां चटगाँव‌ की होटल के नजदीक‌ बम धमाके और इसके नतीजा में वेस्ट इंडीज़ क्रिकेट बोर्ड की जानिब से अपनी अंडर 19 टीम को वतन तलब किए जाने के बाद वर्ल्ड कप की बंगलादेश की मेज़बानी पर गैर य‌कीनी सूरत-ए-हाल बढ़ रही है।

निज़ामुल-हसन ने मीडिया नुमाइंदों से इज़हार ख़्याल करते हुए कहा कि अगर हालात ऐसे ही रहीं तो किसी भी बड़े टूर्नामेंट या किसी भी बड़े मुल्क की टीम की शिरकत गैर य‌कीनी सूरत-ए-हाल का शिकार होजाएगी। आइन्दा साल होने वाले इंतिख़ाबात के बारे में अपोज़ीशन के हामियों ने वज़ीर-ए-आज़म शेख हसीना के इस्तीफ़ा का मुतालिबा करते हुए जो एहतिजाज कर रखा है इस में 74 अफ़राद हलाक होचुके हैं।

इन हालात पर इज़हार ख़्याल करते हुए हसन ने कहा कि मौजूदा सूरत-ए-हाल का जनवरी यह फिर दिसम्बर तक ही इख़तताम ज़रूरी है ताकि वर्ल्ड कप केलिए पुर सकून हालात फ़राहम किए जा सके। सियासी तशद्दुद की वजह से बंगलादेश का तकरीबन हर शहर मुतास्सिर हुआ है जिस में तीन ऐसे मुक़ामात भी शामिल हैं जो वर्ल्ड कप टूर्नामेंट की मेज़बानी करेंगे जिस में बंगलादेश का सदर मुक़ाम ढाका भी शामिल है।

इंटरनेशनल क्रिकेट कौंसिल ( आई सी सी ) के एक वफ़द ने गुजिश्ता हफ़्ता यहां सेक्योरिटी हालात का जायज़ा लेते हुए इत्मीनान का इज़हार किया था लेकिन अब इस का कहना है कि वो मुसलसल हालात का जायज़ा ले रहे हैं। बंगलादेश को जनवरी में श्रीलंका और फिर एशिया कप की मेज़बानी भी करनी है।

Top Stories