Wednesday , December 13 2017

बंगला देश की शिकायत ए सी सी ने मुस्तर्द कर दी

एशीयन क्रिकेट कौंसल ने एशिया कप के फाईनल में आख़िरी ओवर पर बंगला देश का एतराज़ मुस्तर्द कर दिया। एशीयन क्रिकेट कौंसल के चीफ़ एग्जीक्युटिव अशर्फ़ उल-हक़ ने मीडीया से गुफ़्तगु करते हुए कहा कि फ़ील्ड अम्पायर ने ही इस मुआमला की शिकायत ही

एशीयन क्रिकेट कौंसल ने एशिया कप के फाईनल में आख़िरी ओवर पर बंगला देश का एतराज़ मुस्तर्द कर दिया। एशीयन क्रिकेट कौंसल के चीफ़ एग्जीक्युटिव अशर्फ़ उल-हक़ ने मीडीया से गुफ़्तगु करते हुए कहा कि फ़ील्ड अम्पायर ने ही इस मुआमला की शिकायत ही नहीं की इसलिए ये मुआमला अब ख़तम हो चुका है अगर वो उसे रिपोर्ट करते तो कुछ किया जा सकता था। उन्हों ने कहा कि इस बारे में बंगला देश क्रिकेट बोर्ड को भी सरकारी तौर पर आगाह कर दिया गया है।

बंगला देश ने एशिया कप क्रिकेट के फाईनल में आख़िरी ओवर के दौरान पाकिस्तानी बौलर एज़ाज़ चीमा की जानिब से बंगला देशी बैटस्मैन महमूद उल्लाह को रन लेते हुए जान बूझ कर रोकने का इल्ज़ाम आइद किया था। पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड ने बंगला देश बोर्ड के इस दावे को मज़हकाख़ेज़ ,भोंडा और मायूसकुन क़रार दिया था।

बंगला देश क्रिकेट बोर्ड के चेयरमैन ऑप्रेशन्स कमेटी इनायत हुसैन ने दावा किया था कि फाईनल मैच के आख़िरी ओवर में एज़ाज़ चीमा ने जान बूझ कर महमूद उल्लाह को रन लेने से रोका था। वाज़िह रहे कि पाकिस्तान ने एशिया कप क्रिकेट के फाईनल में बंगलादेश को सनसनीखेज़ मुक़ाबले के बाद दो रन से शिकस्त दी थी क़ब्लअज़ीं बंगला देश क्रिकेट बोर्ड ने एशीयन क्रिकेट कौंसल में पाकिस्तान के ख़िलाफ़ शिकायत कर दी, जिसमें मौक़िफ़ अपनाया गया है कि पाकिस्तानी बौलर एज़ाज़ चीमा ने फाईनल के आख़िरी ओवर में अहम लम्हात पर बंगला देशी बैटस्मैन को रोका।

बंगला देश क्रिकेट बोर्ड ने एशीयन क्रिकेट कौंसल में पाकिस्तान के ख़िलाफ़ एशिया कप फाईनल के आख़िरी ओवर के मुताल्लिक़ शिकायत की है। बंगला देश क्रिकेट बोर्ड के मुताबिक़ एज़ाज़ चीमा ने बंगला देशी बैटस्मैन को रोका, ताहम उन्हों ने मौक़िफ़ अपनाया है कि शिकायत का मक़सद किसी खिलाड़ी या टीम को हदफ़ बनाना नहीं है।

TOPPOPULARRECENT