Monday , December 11 2017

बंगला देश के इनकार पर दीगर मंसूबे मौजूद :ज़का अशर्फ़

पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड (पी सी बी) के सरबराह चौधरी ज़का-ए-अशर्फ़ ने कहा है कि अगर बंगला देशी क्रिकेट टीम पाकिस्तान आने से इनकार करती है तो हमारे पास दीगर मंसूबे मौजूद हैं दो दीगर बोर्डस के साथ पाकिस्तान में खेलने के हवाले से मुज़ाकरात

पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड (पी सी बी) के सरबराह चौधरी ज़का-ए-अशर्फ़ ने कहा है कि अगर बंगला देशी क्रिकेट टीम पाकिस्तान आने से इनकार करती है तो हमारे पास दीगर मंसूबे मौजूद हैं दो दीगर बोर्डस के साथ पाकिस्तान में खेलने के हवाले से मुज़ाकरात चल रहे हैं।

फ़िलहाल इन ममालिक का नाम इसलिए नहीं ले सकते क्योंकि नाम लेने से उन ममालिक पर मुख़्तलिफ़ जानिब से दबाव बढ़ जाता है। ईस्लामाबाद में मीडीया नुमाइंदों से बातचीत करते हुए उन्हों ने उम्मीद ज़ाहिर की कि बंगला देशी टीम पाकिस्तान का दौरा करेगी।

बंगला देश बोर्ड के सदर मुस्तफ़ा कमाल ने इस हवाले से इस्तिफ़सार पर जो अब दिया कि हम ने हुकूमत को रिपोर्ट भेज दी है जवाब आने के बाद पी सी बी को आगाह करेंगे। उन्होंने कहा कि आई सी सी में हिंदूस्तान का असर ज़्यादा है ताहम आई सी सी के पाकिस्तान के साथ हमेशा अच्छे ताल्लुक़ात रहे हैं।

बंगला देश टीम के दौरा-ए-पाकिस्तान को मुम्किन बनाने के लिए मुक़ामी अम्पायरों की तक़र्रुरी की इजाज़त देने पर आइ सी सी के शुक्र गुज़ार हैं। इस सवाल के जवाब में कि अगर बंगला देश टीम पाकिस्तान का दौरा नहीं करती तो क्या पाकिस्तान आई सी सी की नायब सदारत के लिए मुस्तफ़ा कमाल के नाम से दस्तबरदार हो जाएगा।

उन्होंने कहा कि इस हवाले से इस वक़्त कहना क़ब्ल अज़ वक़्त है अलबत्ता हम ने एशीयन क्रिकेट कौंसल से कहा है कि वो अपना इजलास पाकिस्तान में करे। कप्तान मिसबाह-उल-हक़ की तारीफ़ करते हुए उन्होंने कहा कि मिसबाह-उल-हक़ ने दबाव की सूरत-ए-हाल में पाकिस्तान टीम को कामयाबी दिलवाई है, जहां तक मुख़्तलिफ़ तर्ज़ की क्रिकेट के लिए टीमों की तशकील का मुआमला है इसके मुताल्लिक़ में फ़ैसला बोर्ड के माहिरीन मेरिट पर करेंगे।

मिसबाह ने टीम के हौसलों को बुलंद रखा हुआ है इन में ख़ूबी है कि टीम कितने ही दबाव में क्यों ना हो वो दबाव में नहीं आते। इनकी क़ियादत में पाकिस्तान ने एशिया कप जीता है इस लिए उन पर तन्क़ीद ब लाजवाज़ है। उन्होंने कहा कि अगर बंगला देशी टीम नहीं आती तो हम वर्ल्ड इलैवन को भी मदऊ कर सकते हैं।

अगर राशिद लतीफ़ वर्ल्ड इलैवन लाना चाहते हैं तो मुझे कोई एतराज़ नहीं होगा।

TOPPOPULARRECENT