Thursday , December 14 2017

बंगला देश में 200 मुसाफ़िरों को ले जाने वाली कश्ती ग़र्क़ाब

बंगला देश के वस्ती इलाक़े में पीर की सुबह तक़रीबन 200 मुसाफ़िरों को ले जाने वाली एक कश्ती डूब गई। ग़ैर मुल्की ख़बररसां इदारे के मुताबिक़ हुक्काम का कहना है कि ज़िला मुंशी गंज में एम वी पनाक नामी कश्ती दरयाए पदमा उबूर कर रही थी कि अचानक ग़र

बंगला देश के वस्ती इलाक़े में पीर की सुबह तक़रीबन 200 मुसाफ़िरों को ले जाने वाली एक कश्ती डूब गई। ग़ैर मुल्की ख़बररसां इदारे के मुताबिक़ हुक्काम का कहना है कि ज़िला मुंशी गंज में एम वी पनाक नामी कश्ती दरयाए पदमा उबूर कर रही थी कि अचानक ग़र्क़ाब हो गई।

ख़बररसां एजेंसी के मुताबिक़ ज़िला के डिप्टी कमिशनर मुहम्मद सैफुल हसन ने बताया कि 44 मुसाफ़िरों को बचा लिया गया है और ताहाल किसी हलाकत की इत्तिला मौसूल नहीं हुई।

मुक़ामी पुलिस के मुताबिक़ मुतअद्दिद मुसाफ़िर तैर कर किनारे अपनी जान बचाने में कामयाब हुए जब कि ख़दशा है कि बहुत से कश्ती में फंसे हैं या फिर डूब गए हैं। जाये हादिसा पर इमदादी टीमों के इलावा फ़ौज के अहलकारों को भी इमदादी सरगर्मीयों में हिस्सा लेने के लिए रवाना कर दिया गया था।

ताहाल इस वाक़े के अस्बाब के बारे में तफ़सीलात सामने नहीं आई हैं। रवां साल मई में इसी ज़िला में होने वाले कश्ती के एक हादिसे में कम अज़ कम 50 अफ़राद हलाक हो गए थे।

TOPPOPULARRECENT