Friday , December 15 2017

बंगाल में अक्लिय‌ती बजट में रेकॉर्ड 160% इज़ाफ़ा

मग़रिबी बंगाल में गुजिश्ता दो मालियाती सालों के दौरान अक्लियतों के लिए मुख़तस फ़ंड के तनासुब में 160% फ़ीसद का इज़ाफ़ा हुआ।

मग़रिबी बंगाल में गुजिश्ता दो मालियाती सालों के दौरान अक्लियतों के लिए मुख़तस फ़ंड के तनासुब में 160% फ़ीसद का इज़ाफ़ा हुआ।

वज़ीर मालियात अमीत मित्रा ने मिलन मेला की इफ़्तिताही(उदघाटन) तक़रीब से ख़िताब करते हुए ये बात कही। उन्होंने कहा कि 2011-12 के बजट में अक्लियतों केलिए 330 करोड़ रुपये मुख़तस किए गए थे और तृणमूल कांग्रेस हुकूमत के दौरान अब बजट का तनासुब 160 फ़ीसद बढ़ कर 859 करोड़ रुपये होचुका है।

उन्होंने कहा कि हमारे लिए ये इंतिहाई फ़ख़र् की बात है कि अक्लियतों की स्कालरशिप में तकरीबन पाँच गुना इज़ाफ़ा हुआ है और इस से इस्तिफ़ादा(लाभ) करने वाले तलबा-ए-की तादाद भी 7.42 लाख से बढ़ कर 34 लाख होगई। यही नहीं बल्कि सेल्फ इम्पलाई के लिए माली इमदाद में भी इज़ाफ़ा होकर ये 1.57 लाख होगया।

अपनी बात जारी रखते हुए उन्होंने कहा कि मौजूदा हुकूमत मसह बिकी इम्तिहानात के लिए कोचिंग वर्कशॉप्स का अक्लिय‌ती इलाक़ों में काइम‌ कररही है और इस में मज़ीद तौसीअ का मंसूबा भी है जिस की वज़ीर बराए शहरी तरक़्क़ी फ़र्हाद हकीम ने भी तौसीक़ की। फ़र्हाद हकीम ने रियासत की जानिब से कन्या श्री स्कालरशिप प्रोग्राम मुतआरिफ़ किए जाने की ज़बर्दस्त सताइश की जिस का मक़सद नाबालिगों की शादियों की रोक थाम है।

TOPPOPULARRECENT