Monday , June 18 2018

बंद को तेलंगाना प्रजा फ्रंट की ताईद टी पी एफ़ के इजलास में फ़ैसला

हैदराबाद । २‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍८ फरवरी: ( सियासत न्यूज़ ) । इन्क़िलाबी ग्लूका रो सदर नशीन तेलंगाना प्रजा फ्रंट मिस्टर ग़दर की क़ियादत में टी पी एफ़ की स्टेट कमेटी का हंगामी इजलास टी पी एफ़ दफ़्तर में मुनाक़िद हुआ जिस में ते

हैदराबाद । २‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍८ फरवरी: ( सियासत न्यूज़ ) । इन्क़िलाबी ग्लूका रो सदर नशीन तेलंगाना प्रजा फ्रंट मिस्टर ग़दर की क़ियादत में टी पी एफ़ की स्टेट कमेटी का हंगामी इजलास टी पी एफ़ दफ़्तर में मुनाक़िद हुआ जिस में तेलंगाना तहरीक में सरगर्म टी पी एफ़ के क़ाइदीन के इलावा स्टेट कमेटी के अराकीन ने शिरकत की ।

मिस्टर ग़दर के इलावानायब सदूर तलंगाना पर जा फ्रंट जनाब ज़हीर उद्दीन अली ख़ान मिस्टर ऐम वेद कुमार श्रीमती रत्ना माला पचारी नर्सिंग राओ और दीगर ने इस मौक़ा पर मुस्तक़बिल की तेलंगाना तहरीक के मुताल्लिक़ तबादला-ए-ख़्याल किया और ख़ित्ता तेलंगाना को दरपेश अहम मसाइल के हल के लिए टी पी एफ़ के अराकीन को संजीदा रवैय्या इख़तियार करने पर ज़ोर दिया है ।

मिस्टर ग़दर की हिदायत पर तीन क़राद दादें पेश की गईं जिस में 8 फ़बरोरी को मुख़्तलिफ़ मुहाज़ी तंज़ीमों के मुजव्वज़ा बंद को तलंगाना पर जा फ्रंट के तमाम शोबों बिशमोल तलबा मुलाज़मीन और मज़दूर तंज़ीमों की भरपूर ताईद का ऐलान किया गया इस के इलावा 1990के मज़दूर ऐक्ट पर अमल आ वारी और तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वालीमज़दूर तंज़ीमों के मुतालिबात पर आजलाना अमल आवरी और मज़दूरों के साथ जारी ज़्यादतियों के फ़ौरी ख़ातमा का हुकूमत से मुतालिबा किया। क़रारदादों को जुए तेलंगाना जुए जुए तेलंगाना की गूंज में मंज़ूर किया गया बादअज़ां मिस्टर ग़दर ने कहाकि नाइंसाफ़ीयों के कभी ना ख़तन होने वाले सिलसिले के ख़िलाफ़ शुरू होने वाली तहरीक कभी भी एहतिजाज का रुख इख़तियार कर सकती है ।

मिस्टर ग़दर ने तलंगाना तहरीक में शामिल तमाम सयासीतेलंगाना का क़ियाम तलंगाना हामी तंज़ीमों और सयासी जमातों की मुत्तहदा जद्द-ओ-जहद से ही मुम्किन है।

TOPPOPULARRECENT