Wednesday , December 13 2017

बग़दाद में तुर्की के 18 वर्कर्स का अग़वा

बग़दाद: बग़दाद में अँकरा की तामीराती कंपनी के लिए काम करने वाले तुर्की के 18 मुलाज़िमीन का फ़ौजी यूनीफार्म में मलबूस नकाबपोश अफ़राद का अग़वा कर लिया है। इन अफ़राद को यहां से मोटर गाड़ीयों में भर कर ले जाया गया। इराक़ी और तुर्की ओहदेदारों ने ये बात बताई।

उनका कहना है कि तुर्की की तामीराती कंपनी में काम करने वाले 18 वर्कर्स का इराक़ के सदर सिटी में एक ज़र-ए-तामीर इमारत से अग़वा कर लिया गया। ये वर्कर्स यहां पर महव-ए-ख़्वाब थे। अग़वा कारों ने दरवाज़े तोड़ कर अंदर दाख़िल हुए और वहां मौजूद गार्ड्स को ज़द-ओ-कूब किया।

इराक़ी ओहदेदारों का कहना है कि तुर्कियों के साथ एक इराक़ी शहरी पुलिस को भी ले गया गया। तुर्की के विज़ारत-ए-ख़ारजा के तर्जुमान तनजो ब्लैक ने कहा कि जिन लोगों का अग़वा किया गया है उनमें 14 वर्कर्स, 3 इंडियंस और एक अकाउंटेंट शामिल है। उन्होंने कहा कि अग़वा कारों ने ख़ुसूस कर तुर्की के बाशिंदों को निशाना बनाया।

इन वर्कर्स को तलाश करते हुए माबक़ी वर्कर्स को वहीं छोड़ दिया गया। यहां पर तशद्दुद की कोई इत्तेला नहीं है। तुर्की के नायब वज़ीर-ए-आज़म नोमान ख़ुरतूम ने कहा कि उनके वर्कर्स का अग़वा कर लिया गया है। इराक़ी हुक्काम ने इस वाक़िये की इत्तेला नहीं दी है। बग़दाद में विज़ारत-ए-दाख़िला के तर्जुमान सादमान ने कहा कि हुक्काम इस वाक़िये की तहक़ीक़ात कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT