Friday , January 19 2018

बच्चा मज़दूरी के ख़ातमे के लिए शऊर बेदार करना ज़रूरी

मर्कज़ी वज़ीर लेबर बंडारू दत्तात्रेय ने बताया कि मर्कज़ी हुकूमत देरीना तात्तुल का शिकार तरमीमी बिल पार्लियामेंटके सरमाई मीटिंग में पेश करने का इरादा रखती है जिस के ज़रीये 14 साल से कम उमर के बच्चों को किसी भी पेशे में मज़दूरी पर इमतिन

मर्कज़ी वज़ीर लेबर बंडारू दत्तात्रेय ने बताया कि मर्कज़ी हुकूमत देरीना तात्तुल का शिकार तरमीमी बिल पार्लियामेंटके सरमाई मीटिंग में पेश करने का इरादा रखती है जिस के ज़रीये 14 साल से कम उमर के बच्चों को किसी भी पेशे में मज़दूरी पर इमतिना आइद करना है।

बच्चा मज़दूरी के ख़ातमे के लिए शऊर बेदार करने की ज़रूरत पर ज़ोर देते हुए दत्तात्रेय ने कहा कि कमउमर बच्चों को मज़दूरी पर रखने वालों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्यवाहीयां किए जाने की ज़रूरत है।

उन्होंने कहा कि हमें चाहीए कि बच्चा मज़दूरी के ख़ातमे के लिए सब में शऊर बेदार करें। बच्चा मज़दूरी को फ़रोग़ देने वालों के ख़िलाफ़ सख़्त तरीन कार्रवाई करने की ज़रूरत है।

हमें यक़ीनी तौर पर बच्चा मज़दूरी एक्ट 1986 पर अमल आवरी करनी चाहीए। हम बच्चा मज़दूरी एक्ट ( तरमीमी बिल ) पार्लियामेंट मीटिंग में पेश करेंगे।

पार्लियामेंट के एक माह तवील सरमाई मीटिंग का 24 नवंबर से आग़ाज़ होने वाला है। बच्चा मज़दूरी तरमीमी बिल 2012 से इलतिवा का शिकार है।

इस तरमीम के ज़रीये बच्चा मज़दूरी पर इमतिना की तजवीज़ है। दत्तात्रेय तेलंगाना के वज़ीर लेबर एन नरसिम्हा रेड्डी और महिकमा लेबर के ओहदेदारों के साथ ग़ैर मुनज़्ज़म शोबा के वर्कर्स की फ़लाह-ओ-बहबूद के मसले पर तबादला-ए-ख़्याल के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत कररहे थे। उन्होंने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत बुरज स्कूलस क़ायम करने में तेलंगाना की मदद करेगी जहां बच्चों को बाक़ायदा निज़ाम तालीम के लिए तैयार किया जाएगा और बच्चा मज़दूरी को ख़त्म करने फ़ंडज़ फ़राहम किए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT