बद उनवानीयों पर वज़ीरे तालीम पार्था सारथी को खुले मुबाहिस का चैलेंज

बद उनवानीयों पर वज़ीरे तालीम पार्था सारथी को खुले मुबाहिस का चैलेंज
हैदराबाद 15 मई (सियासत न्यूज़) बदउनवानीयों के मुआमलात पर वज़ीरे ताअलीम मिस्टर के पार्था सारथी खुले मुबाहिस के चैलेंज को क़बूल करें और अवाम के दरमयान मुबाहिस के ज़रीए अपनी बेगुनाही साबित करें। रुक्न असेंबली तेलुगु देशम पार्टी मि

हैदराबाद 15 मई (सियासत न्यूज़) बदउनवानीयों के मुआमलात पर वज़ीरे ताअलीम मिस्टर के पार्था सारथी खुले मुबाहिस के चैलेंज को क़बूल करें और अवाम के दरमयान मुबाहिस के ज़रीए अपनी बेगुनाही साबित करें। रुक्न असेंबली तेलुगु देशम पार्टी मिस्टर डी ओमा महेश्वर राव ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस के दौरान ये चैलेंज किया।

उन्हों ने प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौरान कहा कि सज़ा पाने वाले वज़ीर रियासती काबीना में रहेंगे तो रियासत की हालत मज़ीद अबतर हो जाएगी। उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी पर बदउनवानीयों में मुलव्विस वुज़रा की पुश्तपनाही का इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि।

किरण कुमार रेड्डी बदउनवानीयों की रोक थाम के बजाय बदउनवानीयों में मुलव्विस अफ़राद को बचाने में मसरूफ़ हैं। उन्हों ने कहा कि रियासत में बदउनवानीयों और बे क़ाईदगियों के फ़रोग़ के लिए बरसरे इक्तेदार कांग्रेस ज़िम्मेदार है।

उन्हों ने वज़ीरे दाख़िला को जारी कर्दा समन का तज़किरा करते हुए कहा कि सी बी आई तहक़ीक़ात के लिए वज़ीरे दाख़िला को समन जारी किया जा रहा है इस से ज़्यादा अबतर हालत रियासत की और कुछ नहीं हो सकती।

मिस्टर डी ओमा महेश्वर राव ने बताया कि तेलुगु देशम पार्टी ने जब कभी इक्तेदार सँभाला बदउनवानीयों और बे क़ाईदगियों से पाक हुक्मरानी की फ़राहमी को यक़ीनी बनाया और आइन्दा भी तेलुगु देशम बदउनवानीयों से पाक हुक्मरानी फ़राहम करने के अह्द की पाबंद है।

Top Stories