Wednesday , December 13 2017

बद उनवान लीडरों को एम पी कवीता की सरपरस्ती। तेलुगु देशम का इल्ज़ाम

तेलंगाना तेलुगु देशम पार्टी ने इल्ज़ाम आइद किया कि रियासत तेलंगाना में दो रुला पालना ( ज़ी असर-ओ-जागीर दाराना ज़हन रखने वालों की हुकूमत) चल रही है। और कहा कि महिज़ बीड़ी वर्करों की तरफ से जद्द-ओ-जहद करने के नतीजे में ही वीमलका के ख़िलाफ़ के

तेलंगाना तेलुगु देशम पार्टी ने इल्ज़ाम आइद किया कि रियासत तेलंगाना में दो रुला पालना ( ज़ी असर-ओ-जागीर दाराना ज़हन रखने वालों की हुकूमत) चल रही है। और कहा कि महिज़ बीड़ी वर्करों की तरफ से जद्द-ओ-जहद करने के नतीजे में ही वीमलका के ख़िलाफ़ केस दर्ज किया गया और तेलंगाना में आटा माटा और बाटा (खेल,रास्ता-ओ-बात) बंद करदेना ही तेलंगाना राष़्ट्रा समीती का अहम मक़सद है।

पार्टी तर्जुमान राजा राम यादव ने इस रद्द-ए-अमल का इज़हार किया और तेलंगाना हुकूमत के इख़तियार करदा तर्ज़ अमल पर तेलंगाना तेलुगु देशम पार्टी ने अपनी शदीद ब्रहमी का इज़हार किया, रुकने पार्लीमान के कवीता को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि श्रीमती कवीता एम पी निज़ामबाद करपट क़ाइदीन की सरबराह बन कर रह गई हैं। उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि मानजरा में 100 करोड़ रुपये मालियती रेत माफ़िया चला रही हैं और मुलक से गुज़ारी के केस में मुल्ज़िम रहने वाले शकील जो कवीता के ख़ुसूसी साथी बन गए हैं और ड्रग केस में गिरफ़्तार होने वाले पैरवी कुमार की तरफ से मुनज़्ज़म करदा मिस तेलंगाना मुक़ाबले के लोगो की कवीता ने रस्म इजरा अंजाम दी थी।

TOPPOPULARRECENT