Friday , December 15 2017

बद उन्वान वुज़रा ,सरकारी ख़ज़ाना को दीमक

कोहीर २७ फरवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी हुकूमत में रियासत की तरक़्क़ी ठप होकर रह गई ।वुज़रा कुरप्शन बद उनवानियों में मुलव्वसहोकर रियासत के ख़ज़ाना को दीमक की तरह चाट रहे हैं । आए दिन किसी ना कि

कोहीर २७ फरवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी हुकूमत में रियासत की तरक़्क़ी ठप होकर रह गई ।वुज़रा कुरप्शन बद उनवानियों में मुलव्वसहोकर रियासत के ख़ज़ाना को दीमक की तरह चाट रहे हैं । आए दिन किसी ना किसी वज़ीर का नाम अख़बारात की सुर्ख़ीयों में रहता है इन ख़्यालात का इज़हार वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी के ज़िला मीदक के कन्वीनर बटी जगपती ने कोहीर मंडल के मौज़ा बिलाल पर में पार्टी झंडा प्रोग्राम में शिरकत के बाद मुनाक़िदा जलसा को मुख़ातब करते हुए किया । उन्हों ने मज़ीद कहा कि आँजहानी चीफ़ मिनिस्टर वाई ऐस आर राज शेखर रेड्डी ने दोमर्तबा कांग्रेस पार्टी को इक़तिदार पर पहुंचाया और मर्कज़ में रियासत के 30 अराकीन पार्लीमैंट भेज कर यू पी ए की हुकूमत को मुस्तहकम क्या उन की नागहानी मौत सेरियासत की ग़रीब अवाम एक मसीहा से महरूम हो गई ।

उन्हों ने अपने दौर-ए-इक्तदार में समाज के हर तबक़ा को ख़ुशहाल देखना चाहा , इसी तर्ज़ अमल पर उन्हों ने मुस्लमानों अक़ल्लीयतों केलिए 4 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात का इक़दाम उठाया जो कि पूरे मुल्क में इस कीनज़ीर नहीं मिलती । उन्हों ने बेवाऐं और 60 साल से ज़ाइद उम्र वाले अफ़राद केलिए हर माह 200 रुपय वज़ीफ़ा का इंतिज़ाम किया जो तलगोदीशम हुकूमत में सिर्फ 75 रुपय दिए जाते थे । उन्हों ने किसानों को 7 घंटे मुफ़्त बर्क़ी स्पलाई का वाअदा कर के इस को पूरा किया । 104-108 अम्बो लिनस जो कि देहातों में हमेशा सिर्फ एक फ़ोन काल पर दस्तयाब हो जाती है आरोग्य श्री कार्ड के ज़रीया ग़रीब ख़ानदानों बड़े कॉरपोरेट हॉस्पिटलों में 2 लाख तक मुफ़्त ईलाज का इंतिज़ाम सिर्फ़ वाई ऐस आर का कारनामा है । आज रियासत कीअवाम डाक्टर वाई ऐस राज शेखर रेड्डी की तमाम असकीमात से महरूम हो रही है ।

हुकूमत धीरे धीरे तमाम फ़लाही असकीमात को ख़तन करने का मिसो बह तैय्यार कररही है । इस लिए जगन मोहन रेड्डी ने अपने वालिद के ख़ाबों को शर्मिंदा ताबीर करने केलिए सयासी मैदान में आगे हैं । जगन मोहन रेड्डी को हर तरह परेशान किया जा रहा है हती कि इन को जान से मार देने की कोशिश की जा रही है । उन की पुर्सा यात्रा रोकने केलिए तरह तरह के हरबे इख़तियार किए जा रहे हैं । पुर्सा यात्रा में अवाम का हुजूम देख कर चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी बौखलाहट का शिकार हो गए । सी बी आई को गै़रक़ानूनीदौलत की तहक़ीक़ात के नाम पर उन के पीछे लगा दिया गयाता कि इन का ज़हनी सुकूनख़तन हो जाए लेकिन इन तमाम साज़िश के बावजूद जगन मोहन रेड्डी साबित क़दम हैं । रियासत अवाम उन के साथ है उन्हों ने ख़ाहिश की कि आप के सामने कौनसे इंतिख़ाबात आए सिर्फ़ वाई ऐस आर पार्टी क़ाइदीन को वोट दे करवाई ऐस जगन मोहन रेड्डी के हाथ मज़बूत करें । इस मौक़ा पर कूद नड्डा राघव रेड्डी ने इलावा दीगर मुख़ातब किया ।

इस मौके पर डाक्टर उज्जवल रेड्डी ,सीनीयर क़ाइद कान्ता रेड्डी ,डिस्ट्रिक्ट यूथ लीडर सिरीधर रेड्डी ,इंजी रेड्डी , मुहम्मद मुबय्यन लश्कर , मुहम्मद अबदुलकरीम इंचार्ज कोहीर मंडल मौजूद थे मुहम्मद फ़ारूक़ अली ज़िला मीदक माइनारीटी सदर वाई एस आर के कलिमात से इख़तताम

TOPPOPULARRECENT