Wednesday , December 13 2017

बम धमाके, हुकूमत और पुलिस की नाकामी का सबूत

हैदराबाद 24 फ़रवरी ( सियासत न्यूज़) तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से दिलसुख नगर बम धमाकों की अख़लाक़ी ज़िम्मेदारी क़बूल करते हुए इस्तीफ़ा का मुतालिबा किया है। पार्टी के तर्जुमान डाक्टर श्रावण ने आज

हैदराबाद 24 फ़रवरी ( सियासत न्यूज़) तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से दिलसुख नगर बम धमाकों की अख़लाक़ी ज़िम्मेदारी क़बूल करते हुए इस्तीफ़ा का मुतालिबा किया है। पार्टी के तर्जुमान डाक्टर श्रावण ने आज अख़बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए कहा कि शहर के मसरूफ़ तरीन इलाक़ा में दो बम धमाके हुए जिस में बड़ी तादाद में हलाकतें वाक़े हुई ये हुकूमत और पुलिस की नाकामी का सबूत है।

टी आर एस लीडर ने इल्ज़ाम आइद किया कि चीफ़ मिनिस्टर रियासत की इंटेलिजेंस को दहश्तगर्द और इंतिहापसंद सरगर्मीयों पर नज़र रखने के बजाय अपने मुख़ालिफ़ीन की सरगर्मीयों पर नज़र रखने के लिए इस्तेमाल कर रहे हैं। उन्हों ने कहा कि कांग्रेस पार्टी में मौजूद चीफ़ मिनिस्टर के मुख़ालिफ़ीन और अपोज़ीशन जमातों के क़ाइदीन की सरगर्मीयों पर नज़र रखने के लिए इंटेलिजेंस डिपार्टमेंट और उन के ओहदेदारों का इस्तेमाल किया जा रहा है।

श्रावण ने कहा कि पुलिस और इंटेलिजेंस डिपार्टमेंट को सरकारी शिकंजा से आज़ाद रहना चाहीए ताकि वो दहश्तगर्द सरगर्मीयों पर क़ाबू पाते हुए आम आदमी की ज़िंदगी का तहफ़्फ़ुज़ कर सकें। उन्हों ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो मुतास्सिरा ख़ानदानों की हर मुम्किन इमदाद को यक़ीनी बनाए।

उन्हों ने कहा कि हुकूमत की जानिब से एक्स ग्रेशिया का एलान काफ़ी नहीं है बल्कि हुकूमत को चाहीए कि अपने एलानात पर अमल आवरी को यक़ीनी बनाए।

TOPPOPULARRECENT