Sunday , December 17 2017

बम धमाकों पर सब्र-ओ-तहम्मुल का मुज़ाहिरा हैदराबाद अवाम की सताइश

हैदराबाद, 25 फरवरी: वज़ीरे आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह ने आज दिलसुख नगर में बम धमाकों के मुक़ामात का मुआइना किया और हस्पताल में ज़ख़्मियों की इयादत करते हुए शहर की अवाम से इज़हार यगानगत किया और अमन-ओ-अमान बहाल रखने की अपील की। उन्होंने

हैदराबाद, 25 फरवरी: वज़ीरे आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह ने आज दिलसुख नगर में बम धमाकों के मुक़ामात का मुआइना किया और हस्पताल में ज़ख़्मियों की इयादत करते हुए शहर की अवाम से इज़हार यगानगत किया और अमन-ओ-अमान बहाल रखने की अपील की। उन्होंने नफ़रत अंगेज़ कार्रवाई से मुश्तइल होने से इनकार करदेने पर शहर की अवाम की सताइश की।

वज़ीरे आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह एरफ़ोर्स के ख़ुसूसी तय्यारे के ज़रीये आज बम धमाकों के मुक़ाम का दौरा करने और ज़ख़्मियों की इयादत करने बेगम पेट एयरपोर्ट पहुंचे। उन्होंने धमाके के दोनों मुक़ामात का मुशाहिदा करने के बाद ओमनी हॉस्पिटल और यशोधा हॉस्पिटल्स में ज़ेरे इलाज चंद मरीज़ों और उन के अरकान ख़ानदान से मुलाक़ात की और इन्हीं तमाम मुम्किना तआवुन का तयक़्क़ुन दिया।

उन्होंने हॉस्पिटल में मुतास्सिरीन धमाके से मुलाक़ात के बाद कहा में हैदराबाद के अवाम के दुखों को बांटने आया हूँ। में सोगवार ख़ानदानों से इज़हारे ताज़ियत करता हूँ और ज़ख़्मियों की आजलाना सेहतयाबी की तमन्ना करता हूँ। उन्होंने कहा कि रियासती हुकूमत ने इलाज के लिए तमाम तआवुन का तयक़्क़ुन दिया है।

उन्होंने अमन की अपील करते हुए कहा में अवाम से ख़ाहिश करता हूँ कि ग़म-ओ-अंदोह के वक़्त में पुरसुकून रहें। मुझे ख़ुशी है कि हैदराबाद के अवाम ने इस नफ़रत अंगेज़ कार्रवाई पर मुश्तइल होने से गुरेज़ किया। सेक्यूरिटी की वजह से वज़ीरे आज़म को बेगम पेट एयरपोर्ट से बराह सड़क दिलसुख नगर नहीं लाया गया बल्कि एयरपोर्ट से ख़ुसूसी हेलिकाप्टर के ज़रीये दिलसुख नगर के क़रीब विक्टोरिया मेमोरियल स्कूल लाया गया।

उन्हें ज़ख़मियों की इयादत के लिए दवाख़ाना उस्मानिया के बजाय दो ख़ानगी दवाख़ानों में ज़ेरे इलाज मरीज़ों से मुलाक़ात करवाई गई। दिल्ली से रवानगी से पहले डाक्टर मनमोहन सिंह ने चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी से कहा कि धमाकों में शदीद ज़ख़्मियों होजाने वालों और अपाहिज होजाने वालों को मुलाज़मतों की फ़राहमी का मेकानिज़म तलाश करें।

TOPPOPULARRECENT