Wednesday , December 13 2017

बराक ओबामा टाइम के परसन आफ़ दी इयर

सदर अमरीका बराक ओबामा को 2012 का परसन आफ़ दी इयर टाइम मैगज़ीन की तरफ से नामज़द किया गया है । रिसाला ने कहा कि दुबारा कमांडर इन चीफ़ मुंतख़ब होने वाले बारक ओबामा सक़ाफ़्ती और जमहूरी तग़युर पज़ीर अमरीका की अलामत और मअम्मार हैं ।

सदर अमरीका बराक ओबामा को 2012 का परसन आफ़ दी इयर टाइम मैगज़ीन की तरफ से नामज़द किया गया है । रिसाला ने कहा कि दुबारा कमांडर इन चीफ़ मुंतख़ब होने वाले बारक ओबामा सक़ाफ़्ती और जमहूरी तग़युर पज़ीर अमरीका की अलामत और मअम्मार हैं ।

रिसाले ने बराक ओबामा के अलावा पाकिस्तानी लड़कीयों के हक़ तालीम की अलमबरदार कारकुन 15 साला मलाला यूसुफ़ ज़ई को
भी इस एज़ाज़ के उम्मीदवारों की फ़हरिस्त में शामिल किया था ।

एक नई अक्सरीयत हासिल करने तलाश करने और कमज़ोरी को मौके में तबदील और हासिल करने के लिए हालाँकि इस के मुख़ालिफ़ हालात बहुत ज़्यादा थे और एक मुकम्मल इत्तिहाद पैदा करने के लिए बारक ओबामा को टाइम का परसन आफ़ दी इयर 2012 मुंतख़ब किया गया है ।

रिसाले के एडीटरस ने सालाना एज़ाज़ के लिए बराक ओबामा के इंतिख़ाब की वजूहात ज़ाहिर करते हुए कहा कि ये दूसरी बार है जबकि बारक ओबामा रिसाला टाइम के सर-ए-वर्क़ पर परसन आफ़ दी इयर की हैसियत से शाय होंगे ।

उन्हें ये एज़ाज़ क़ब्लअज़ीं 2008 में दिया गया था और वो रिसाला की 85 साला इशाअत की तारीख़ में सिर्फ़ 13 वीं फ़र्द हैं जिन्हें एक से ज़्यादा मर्तबा इस बाअसर ख़बररसां रिसाले की तरफ से परसन आफ़ दी इयर मुंतख़ब किया गया है ।

उम्मीदवारों की फ़हरिस्त में मलाला के अलावा सदर मिस्र मुहम्मद मर्सी और उप्पल के सी ई ओ टिम किक शामिल थे। सी ई आर एन के आला साईंसदाँ फ़ीबीवला गयानोटी की ख़िदमात को भी तस्लीम करते हुए रिसाला टाइम ने उन्हें अपनी परसन आफ़ दी इयर 2012 के उम्मीदवारों की फ़हरिस्त में शामिल किया था ।

उन्हें साईंस के अज़ीमतरीन कारनामों के लिए इस एज़ाज़ का मुस्तहिक़ समझा गया था । रिसाला टाइम ने कहा कि ओबामा को मुसलसल कई ज़बरदस्त चयालनज मुस्तक़बिल में दरपेश हैं जबके वो दूसरी मीयाद के लिए सदर मुंतख़ब किए गए हैं ।

इन में मालीयाती जमूद बेरोज़गारी की आला तरीन शरह कई मुक़ामात जैसे शाम मिस्र और यूरप में सयासी और मआशी बेचैनी इन के दूसरे दौर-ए-सदारत में उन की आज़माईश साबित होंगे ताहम अमरीका में नुमायां सक़ाफ़्ती और आबादियाती तबदीलीयां पैदा होचुकी हैं जिस का सबूत ये है कि नवंबर के सदारती चुनाव में राय दही का फ़ीसद ज़्यादा था और ओबामा दूसरी मीयाद के लिए सदर मुंतख़ब करलिए गए ।

रिसाला टाइम ने कहा कि ओबामा 21 वीं सदी के नए अमरीकी शहरी का मुकम्मल नमूना हैं।

TOPPOPULARRECENT