बरेली में अमन ( शांती) कर्फ़यू में 16 घंटे की नरमी

बरेली में अमन  ( शांती) कर्फ़यू में 16 घंटे की नरमी
उत्तर प्रदेश में इस शहर के फ़िर्कावाराना फ़साद से मुतास्सिर ( प्रभावित) इलाक़ों में सूरत-ए-हाल तेज़ी से मामूल की तरफ़ वापस लौट रही है, जिस के पेशे नज़र मुतास्सिर ( प्रभावित) इलाक़ों में आज सुबह 5 बजे से कर्फ़यू में 16 घंटे की नरमी की गई। शहर के

उत्तर प्रदेश में इस शहर के फ़िर्कावाराना फ़साद से मुतास्सिर ( प्रभावित) इलाक़ों में सूरत-ए-हाल तेज़ी से मामूल की तरफ़ वापस लौट रही है, जिस के पेशे नज़र मुतास्सिर ( प्रभावित) इलाक़ों में आज सुबह 5 बजे से कर्फ़यू में 16 घंटे की नरमी की गई। शहर के कर्फ़यू ज़दा प्रेम नगर, बारहदरी, क़िला, सुभाष नगर और कोतवाली इलाक़ों में आज सुबह 5 बजे से रात 9 बजे तक कर्फ़यू नरम किया गया।

इस दौरान बाज़ारों में आम दिनों की तरह चहल पहल नज़र आई और कहीं से किसी नाख़ुशगवार वाक़िया की इत्तिला ( सूचना) नहीं है। कर्फ़यू में नरमी के दौरान पुरअमन ( शांती के ) माहौल में ख़रीद-ओ-फ़रोख़्त के लिए सड़कों पर उमड़ने वाली भीड़ की वजह से बाज़ार में काफ़ी रौनक है।

सख़्त चौकसी के दरमयान जुमा की नमाज़ भी पुरअमन तरीक़े पर अदा की गई।ख़्याल रहे कि साऊँड सिस्टम बजाय जाने की वजह से हुए तनाज़ा ( झगड़े) के बाद फ़िर्कावाराना तशद्दुद (संप्रादायिक दंगे) भड़कने पर बरेली शहर में 22 जुलाई की देर रात से ग़ैर मुअय्यना ( अनिश्चित कालीन )कर्फ़यू नाफ़िज़ है।

Top Stories