Wednesday , June 20 2018

बर्क़ी मसाइल पर एहतिजाज में शिद्दत पैदा करने तेलगुदेशम का इंतिबाह

हैदराबाद ।18 अप्रैल (सियासत न्यूज़) तेलगुदेशम पार्टी बर्क़ी मसाइल के हल के लिए तलगोदेशम एहतिजाज में शिद्दत पैदा करेगी । रुकन असम्ब‌ली मिसिज़ सीता दिया कर रेड्डी ने आज मीडीया से बात करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत अवाम को बेवक़

हैदराबाद ।18 अप्रैल (सियासत न्यूज़) तेलगुदेशम पार्टी बर्क़ी मसाइल के हल के लिए तलगोदेशम एहतिजाज में शिद्दत पैदा करेगी । रुकन असम्ब‌ली मिसिज़ सीता दिया कर रेड्डी ने आज मीडीया से बात करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत अवाम को बेवक़ूफ़ बनाकर इन्हें लूट रही है ।

उन्हों ने बताया कि तेलगुदेशम की जानिब से बर्क़ी मसला पर एहतिजाज में शिद्दत पैदा करने संजीदगी से ग़ौर किया जा रहा है । मिसिज़ सीता दिवाकर रेड्डी ने बताया कि तेलगुदेशम अरकान असैंबली की ग़ैर मुअय्यना मुद्दती भूक हड़ताल को पुलिस ने ताक़त के ज़ोर पर ख़त्म करवाते हुए हुकूमत की ईमा पर कार्रवाई की ।

उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि शहरी-ओ-देही इलाक़ों की सूरत-ए-हाल इंतिहाई अबतर करने में बरसर-ए-इक़तिदार जमात के ग़ैर मंसूबा बंद और नाक़िस फ़ैसले ज़िम्मेदार हैं ।

उन्हों ने बताया कि शहरी इलाक़ों में भी सरबराही आब और बर्क़ी सरबराही संगीन मसाइल से दो-चार है जबकि देही इलाक़ों में हालात इंतिहाई अबतर हो चुके हैं ।

मिसिज़ सीता दिया कर रेड्डी ने बताया कि हुकूमत की जानिब से आ बरसानी-ओ-बर्क़ी मसाइल के हल के लिए कोई इक़दामात नहीं किए जा रहे हैं । इस सूरत-ए-हाल के ख़िलाफ़ तेलगुदेशम पार्टी अरकान असैंबली बहुत जल्द बड़े पैमाने पर एहतिजाज का आग़ाज़ करेंगे ।

TOPPOPULARRECENT