Monday , December 18 2017

बर्क़ी मसाइल पर बाएं बाज़ू जमातों का एहतेजाज , विजयम्मां का इज़हारे यगानगत

हैदराबाद 26 मार्च : (सियासत न्यूज़) वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की एज़ाज़ी सदर विजयम्मां ने इंदिरा पार्क पर बर्क़ी मसाइल पर एहतेजाज करने वाले कम्युनिस्ट जमातों से इज़हार यगानगत करते हुए मुसीबत की घड़ी में अवाम के साथ रहने का अह्द क

हैदराबाद 26 मार्च : (सियासत न्यूज़) वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की एज़ाज़ी सदर विजयम्मां ने इंदिरा पार्क पर बर्क़ी मसाइल पर एहतेजाज करने वाले कम्युनिस्ट जमातों से इज़हार यगानगत करते हुए मुसीबत की घड़ी में अवाम के साथ रहने का अह्द किया । विजयम्मां आज पार्टी के चंद अरकान असेंबली के साथ इंदिरा पार्क पहूंच कर सी पी आई के स्टेट सेक्रेट्री डाक्टर के नारायना सी पी एम के स्टेट सेक्रेट्री बीवी राघवलू के इलावा दूसरे एहेतजाजी क़ाइदीन से मुलाक़ात की ।

बर्क़ी एहतेजाज में वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की कम्युनिस्ट जमातों को मुकम्मल ताईद करने का यक़ीन दिलाया । इस मौक़ा पर उन्हों ने ख़िताब करते हुए कहा कि 2003 में डाक्टर राज शेखर रेड्डी ने बरसरे इक्तेदार आने पर बर्क़ी शरहों में कोई इज़ाफ़ा ना करने और किसानों को मुफ़्त बर्क़ी सरबराह करने का वाअदा किया। 2004 में इक्तेदार हासिल करने के बाद वो जब तक चीफ मिनिस्टर के ओहदे पर बरक़रार रहे बर्क़ी शरहों में एक रुपया भी इज़ाफ़ा नहीं किया ।

किसानों के क़र्ज़ाजात माफ़ करते हुए उन्हें नए क़र्ज़ाजात जारी किए और 7 घंटे मुफ़्त बर्क़ी सरबराह की । रियासत की आमदनी में बेहिसाब इज़ाफ़ा हो गया है । बावजूद इस के हुकूमत गरीब अवाम पर माली बोझ आइद करते हुए उन का जीना हराम कर रही है । हुकूमत के पास दूरअंदेशी का फ़ुक़दान है । जिस की अवाम को सज़ा मिल रही है ।

हुकूमत बर्क़ी की क़िल्लत को दूर करने और ग़ैस हासिल करने में पूरी तरह नाकाम हो चुकी है वाई एस आर कांग्रेस पार्टी रियासत के मुफ़ादात और अवामी मसाइल पर कभी कोई समझौता नहीं करेगी बल्कि अवाम के ख़िलाफ़ होने वाली ना इंसाफ़ी के ख़िलाफ़ मुसलसल एहतेजाज करते हुए उन्हें इंसाफ़ दिलाएगी।

TOPPOPULARRECENT