Monday , December 18 2017

बर्क़ी सरबराही में तख़फ़ीफ़ से तलबा को मुश्किलात

हैदराबाद ।१०। मार्च : ( रास्त ) : तेलगू देशम पार्टी के तंज़ीमी सैक्रेटरी अली बिन सईद अलगतमी ने कांग्रेस हुकूमत से बर्क़ी मसदोदी को ख़तन करने की ख़ाहिश करते हुए कहा कि इस से अवाम ख़सूस कर जारीया एंटर मीडीट सालाना इम्तिहानात की तैय्य

हैदराबाद ।१०। मार्च : ( रास्त ) : तेलगू देशम पार्टी के तंज़ीमी सैक्रेटरी अली बिन सईद अलगतमी ने कांग्रेस हुकूमत से बर्क़ी मसदोदी को ख़तन करने की ख़ाहिश करते हुए कहा कि इस से अवाम ख़सूस कर जारीया एंटर मीडीट सालाना इम्तिहानात की तैय्यारी करने वाले तलबा को बर्क़ी शट डाउन के दौरान बेहद मुश्किलात का सामना है ।

उन्हों ने इस अमर को चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी के दौरा इक़तिदार के लिए बाइस-ए-शर्मक़रार देते हुए कहा कि उन्हें चाहीए कि वो पड़ोसी रियास्तों से बर्क़ी ख़रीदारी के लिए मुज़ाकरात करते हुए तलबा को बर्क़ी क़िल्लत की मुश्किल सूरत-ए-हाल से छुटकारा दिलाएं । उन्हों ने याद दिलाया कि चंद्रा बाबू नायडू के नौ साला दौर-ए-इक्तदार में रियासत में शदीदख़ुशकसाली के बावजूद बर्क़ी सरबराही को आम दिनों और इमतिहानात के दौरान मस्दूद नहीं किया गया । तेलगू देशम क़ाइद अली बिन सईद अलगतमी ने इंतिबाह दिया कि बर्क़ी मसदोदी को अगर ख़तन नहीं किया गया तब इस मुआमला को सड़कों पर लाया जाएगा और ग्रेटर हैदराबाद के तमाम ए अज़ , ए डेज़ और डी अज़ के दफ़ातिर पर धरने दिये जाऐंगे ।

उन्हों ने मज़ीद कहा कि एंटर मीडीट इम्तिहानात के बाद दसवीं जमात के तलबा बोर्ड इम्तिहानात की तैय्यारी करेंगे । तेलगू देशम के तंज़ीमी सैक्रेटरी अली बिन सईद अलगतमी ने कांग्रेस हुकूमत से ग्रेटर हैदराबाद म्यूनसिंपल कारपोरेशन में बर्क़ी की मुसलसल सरबराही को यक़ीनी बनाने ज़रूरी इक़दामात रूबा अमल लाने की ख़ाहिश की ।

TOPPOPULARRECENT