Sunday , December 17 2017

बर्तानवी डिप्टी हाई कमिशनरीयट के ज़िमन में चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात

हैदराबाद।१‍७ फरवरी (सियासत न्यूज़) बर्तानिया के एक वफ़द ने रुकन पार्लीमैंट मिस्टर जीरमी बरूँ की क़ियादत में कल चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी से असम्बली में मुलाक़ात की और हैदराबाद में बर्तानवी डिप्टी हाई कमिशनरीयट

हैदराबाद।१‍७ फरवरी (सियासत न्यूज़) बर्तानिया के एक वफ़द ने रुकन पार्लीमैंट मिस्टर जीरमी बरूँ की क़ियादत में कल चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी से असम्बली में मुलाक़ात की और हैदराबाद में बर्तानवी डिप्टी हाई कमिशनरीयट क़ायम करने से दिलचस्पी का इज़हार किया।

चीफ़ मिनिस्टर ने हुकूमत से तमाम मुम्किना तआवुन का तीक़न दिया। मुमलिकती वज़ीर बराए उमूर ख़ारिजा मिस्टर बरूँ ने आंधरा प्रदेश के साथतिजारत सरमाया कारी तालीम-ओ-तहक़ीक़ में बढ़ते हुए तआवुन पर मुसर्रत का इज़हार किया। उन्हों ने कहा कि इन का मुलक अक्तूबर में मेज़बानी किए जाने वाले बायो डाईओरसटी ( हयातयाती तनव्वो) पर कनवेनशन में एक आला सतही वफ़द लाने से दिलचस्पी रखता ही।

बरूँ ने कहा कि आंधरा प्रदेश में बी पी ऐच एसबी सी जैसी बर्तानवी कंपनीयों और 31 सरमाया कारों की मौजूदगी से उन्हें ख़ुशी हुई है और वो चाहते हैं कि डाक्टर रेड्डीज़ लेबारेटरीज़ जैसी कंपनीयां बर्तानिया में सरमाया कारी करें। हैदराबादी तालीमीइदारों के साथ यूनीवर्सिटी आफ़ कैंब्रिज और दीगर बर्तानवी तालीमी इदारों के इश्तिराक का भी हवाला दिया। इस मौक़ा पर जुनूबी हिंद में बर्तानवी डिप्टी हाई कमिशनर मिस्टर माईक नथावरयानकीज़ भी मौजूद थी।

TOPPOPULARRECENT