Saturday , December 16 2017

बर्तानवी तिजारती वफ़द की केटीआर से मुलाक़ात

हैदराबाद 05 अगस्त: मुख़्तलिफ़ रियासतों में कारोबार में आसानी का जायज़ा लेने की कोशिश के तौर पर बर्तानिया के कारोबारी वफ़द ने वज़ीर-ए-सनअत-ओ-आईटी केटी रामा राव‌ से मुलाक़ात की और मुताल्लिक़ा मसाइल पर तबादला-ए-ख़्याल किया।

कारोबारी वफ़द ने इस बात पर ख़ुशी का इज़हार किया कि रियासत तेलंगाना में कारोबार के लिए और सनअतों के क़ियाम के लिए हालात साज़गार हैं और यहां दूसरी रियासतों की बनिसबत सरमायाकारी के लिए हालात मुवाफ़िक़ हैं।

इस टीम ने बर्तानिया से तेलंगाना में सरमायाकारी में तेज़ी लाने तआवुन का यकीन दिया और सनअतों और कंपनीयों के मुशतर्का क़ियाम के लिए भी तआवुन करने से इत्तेफ़ाक़ किया है। केटीआर ने ख़तरात का जायज़ा लेने एग्ज़िट पालिसी और तनाज़आत की यकसूई के मैकेनिज्म के ताल्लुक़ से बर्तानवी टीम के मश्वरों का जायज़ा लेने से इत्तेफ़ाक़ किया ताकि तेज़-रफ़्तार सनअती तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाया जा सके।

बर्तानवी टीम ने नई रियासत में मईशत की तेज़-रफ़्तार तरक़्क़ी के लिए इक़दामात की तजावीज़ पेश कीं। केटीआर ने बर्तानवी टीम को रियासती हुकूमत की तरफ से शुरू की जाने वाली मुख़्तलिफ़ स्कीमात और इक़दामात की तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया।

TOPPOPULARRECENT