Sunday , September 23 2018

बर्तानवी पार्लियामेंट में मुश्तबा पैकेट‌, बम का शुबा ,इमारत का तख़लिया

बर्तानवी पार्लियामेंट के एक बड़े हिस्से का आज उस वक़्त तख़लिया करा दिया गया जब इस के अहाते में मुश्तबा पैकेट दस्तियाब हुआ। सिक्योरिटी हुक्काम ने उसे बम तसव्वुर करते हुए सारे इलाक़े का मुहासिरा करलिया और अरकान के तहफ़्फ़ुज़ केलिए फ़ौ

बर्तानवी पार्लियामेंट के एक बड़े हिस्से का आज उस वक़्त तख़लिया करा दिया गया जब इस के अहाते में मुश्तबा पैकेट दस्तियाब हुआ। सिक्योरिटी हुक्काम ने उसे बम तसव्वुर करते हुए सारे इलाक़े का मुहासिरा करलिया और अरकान के तहफ़्फ़ुज़ केलिए फ़ौरी इक़दामात शुरू कर दिए।

पार्लियामेंट‌ के दोनों ऐवान के रूबरू वाक़्य ऑफ़िस बिल्डिंग और इस के ऊपरी हिस्से के अलावा वेस्ट मिनिस्टर अंडर ग्राउंड इस्टेशन का भी तख़लिया करादिया गया जिस के बाद सारे इलाक़े की जामि तलाशी ली गई। लंदन के मेट्रो पोलीटन पुलिस‌ की ख़ातून तर्जुमान ने ये बात बताई।

उन्होंने कहा कि अवाम पार्लियामेंट‌ के दोनों ऐवान के दफ़ातिर , कमेटी रूम्स और रेस्टोरंट्स में मौजूद थे। जैसे ही बम का शुबा हुआ इन सब का तख़लिया करा दिया गया। पोर्ट के वलीस हाइज़ जो वेस्ट मिनिस्टर अंडर ग्राउंड इस्टेशन के ऊपर वाक़्य है और ये ज़ेरे ज़मीन रास्ते के ज़रिए वेस्ट मिनिस्टर प्यालीस को मरबूत करता है।

पुलिस‌ ने बताया कि मुश्तबा पैकेट‌ इस तख़लिया की अहम वजह थी। ताहम उन्होंने मज़ीद इत्तिला नहीं दी और ये भी नहीं बताया कि ये पैकेट इंतिहाई सख़्त सिक्योरिटी के हामिल पार्लियामेंट‌ बिल्डिंग में कैसे पहूँचा। बर्तानिया ने दहशतगर्दी के ख़तरात की सतह को अगस्ट में दूसरे नंबर तक पहुंचा दिया था।

TOPPOPULARRECENT