Tuesday , December 19 2017

बर्तानवी वज़ीर-ए-दाख़िला की पाकिस्तान आमद

ईस्लामाबाद २५ नवंबर ( एजैंसीज़) बर्तानवी वज़ीर-ए-दाख़िला थरीसा मे दो रोज़ा सरकारी दौरे पर पाकिस्तान पहुंचीं। ईस्लामाबाद में बर्तानवी हाई कमीशन के आलामीया के मुताबिक़ थरीसामे पाकिस्तान में क़ियाम के दौरान आली हुक्काम से मुलाक़ातें

ईस्लामाबाद २५ नवंबर ( एजैंसीज़) बर्तानवी वज़ीर-ए-दाख़िला थरीसा मे दो रोज़ा सरकारी दौरे पर पाकिस्तान पहुंचीं। ईस्लामाबाद में बर्तानवी हाई कमीशन के आलामीया के मुताबिक़ थरीसामे पाकिस्तान में क़ियाम के दौरान आली हुक्काम से मुलाक़ातें करेंगी ।

उन के दौरे का मक़सद अहम मुज़ाकरात का अमल आगे बढ़ाना है जिस का आग़ाज़ इस साल अप्रैल में बर्तानवी वज़ीर-ए-आज़म डेविड कैमरोन के दौरा-ए-पाकिस्तान से हुआ था।

ईस्लामाबाद आमद के मौक़ा पर एक ब्यान में बर्तानिया की वज़ीर-ए-दाख़िला ने कहा कि पाकिस्तान और बर्तानिया के ताल्लुक़ात पहले से ज़्यादा मज़बूत हो गए हैं। पाकिस्तान ने दुनिया को दहश्तगर्दी से महफ़ूज़ करने केलिए अज़ीम क़ुर्बानियां दी हैं और वो इस जंग में पाकिस्तान की हिमायत केलिए बर्तानिया के अज़म का इआदा करती हैं।उन्हों ने मज़ीद कहा कि डाक्टर इमरान फ़ारूक़ क़तल केस में कोई गिरफ़्तारी अमल में नहीं आई।

उन्होंने लंदन पुलिस कमिशनर के इस ब्यान की तरदीद की जिस में उन्हों ने दावा किया था कि डाक्टर इमरान फ़ारूक़ क़तल केस के सिलसिले में पाकिस्तान में दो अफ़राद गिरफ़्तार किए गए हैं। याद रहे कि अयम् कियु ऐम के रहनुमा डाक्टर इमरान फ़ारूक़ को गुज़शता साल 16 सितंबर को लंदन में इन की रिहायश गाह के बाहर क़तल कर दिया गया था।

TOPPOPULARRECENT