Tuesday , December 12 2017

बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाना पर ईरानि एहितजाजियों का हमला

तेहरान । 30। नवंबर (एजैंसीज़) ईरान के दार-उल-हकूमत तेहरान में एहितजाजी अवाम बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाना में घुस पड़े और ज़बरदस्त लूट मार मचाई। इन एहितजाजियों मेंअक्सरीयत तलबा-की थी जिन्हों ने सिफ़ारत ख़ाना के दफ़ातिर को तबाह-ओ-ताराज क

तेहरान । 30। नवंबर (एजैंसीज़) ईरान के दार-उल-हकूमत तेहरान में एहितजाजी अवाम बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाना में घुस पड़े और ज़बरदस्त लूट मार मचाई। इन एहितजाजियों मेंअक्सरीयत तलबा-की थी जिन्हों ने सिफ़ारत ख़ाना के दफ़ातिर को तबाह-ओ-ताराज करदिया, बर्तानवी पर्चम को नज़र-ए-आतिश और सिफ़ारत ख़ाना की खिड़कियों को फोड़ दिया। ईरान की हुकूमत ने बर्तानिया की तहदीदात की ताईद पर रवाबित की सतह कम करते हुए सफ़ीर को वापिस करने का फ़ैसला किया था।

इस के दूसरे दिन यूनीवर्सिटी के तलबा ने बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाना को निशाना बनाया। उन्हों ने सिफ़ारत ख़ाना पर पर्चमको हटा दिया और दीवारों पर चढ़ कर शीशे फोड़ दिये। सरकारी टेलीविज़न पर एहितजाजियों को संगबारी करते हुए दिखा गया। ये हमला ईरान के ख़िलाफ़ बर्तानिया की तहदीदात पर अवामी ब्रहमी का इज़हार समझा जा रहा है।

ईरान ने इस हमला पर अफ़सोस का इज़हारकिया है। लंदन में दफ़्त रख़ारजा ने ईरानी सफ़ीर को तलब किया। बर्तानवी वज़ीर-ए-ख़ारजा विलियम हेग ने इस हमला के लिए हुकूमत ईरान को ज़िम्मेदार क़रार देते हुए कहा कि वो सिफ़ारत ख़ाना का तहफ़्फ़ुज़ करने में नाकाम रहे । उन्हों ने बताया कि ईरान के सफ़ीर को तलब किया गया है और ये वाज़िह करदिया कि हमला के संगीन अवाक़िब-ओ-नताइज बरामद होंगे । विलियम हेग ने बताया कि वो इस वाक़िया के ताल्लुक़ से कल पार्लीमैंट में ब्यान देंगे।

दफ़्तर-ए-ख़ारजा ने ईरान का सफ़र करने वाले शहरीयों को भी ख़ुसूसी हिदायात जारी की है। इस के इलावा ईरान में मौजूद बर्तानवी शहरीयों से कहा गया कि वो अपने घरों में रहे और मज़ीद हिदायात का इंतिज़ार करे। ईरान की वज़ारत-ए-ख़ारजा ने एहितजाजी तलबा-के एक छोटे ग्रुप के नाक़ाबिल-ए-क़बूल तर्ज़ अमल पर अफ़सोस का इज़हार किया और कहा कि पुलिस की कोशिशों के बावजूद एहितजाजी तोड़ फोड़ करने में कामयाब रहे। बताया गया है कि मुताल्लिक़ा हुक्काम को ज़रूरी कार्रवाई हिदायत दी गई है ।

तलबा- की पुलिस के साथ झड़प होगई जो ये नारे लगा रहे थे कि बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाना पर क़बज़ा करलिया जाए । इस के इलावा वो इंगलैंड मुर्दा बाद के नारे भी लगा रहे थे। तलबा-ने इमारत के अंदर वाक़्य दफ़ातिर में बड़े पैमाना पर तबाही मचाई। एक एहितजाजी को मलिका अलज़ीबथ दुवम की तस्वीर का फ्रे़म लेजाते हुए देखा गया। ईरान की निम सरकारी ख़बररसां एजैंसी महर ने बताया कि सिफ़ारत ख़ाना के दस्तावेज़ात को नज़र-ए-आतिश करदिया गया। स्टाफ़ ने अक़बि दरवाज़ों के ज़रीया फ़रार इख़तियार की। तसावीर में एक कार को अम्मार के अहाता में जलते हुए दिखाया गया जबकि हज़ारों एहितजाजी तलबा-ए-सिफ़ारत ख़ाना की दीवारों के बाहर जमा देखे गई।

एहितजाजियों के एक अलहदा ग्रुप ने शहर के शुमाल में वाक़्य एक और बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाना को नुक़्सान पहुंचाया। बर्तानवी दफ़्तर-ए-ख़ारजा ने इस हमला की तौसीक़ की लेकिन अभी तक नुक़्सानात की तफ़सीलात मालूम नहीं होसकी। तक़रीबन दो घंटे तवील एहतिजाज और झड़प के बाद पुलिस ने तेहरान में सिफ़ारत ख़ाना की इमारत पर कंट्रोल हासिल करलिया। टी वी पर इंसिदाद फ़सादाद पुलिस को एहितजाजियों को हटाते हुए दिखाया गया । सीकोरीटी फ़ोर्सस ने आँसू गैस फ़ायर किये। झड़प में चंद एहितजाजी और पुलिस अहलकार भी ज़ख़मी होगए । ईरानी मीडीया ने इत्तिला दी कि दोनों सिफ़ारत ख़ानों से एहितजाजियों को हटा दिया गया है और ये हुकूमत के कंट्रोल में है।

बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाना पर हमले केताल्लुक़ से बैन-उल-अक़वामी सतह पर शदीद रद्द-ए-अमल सामने आया। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा सलामती कौंसल ने सख़्त अलफ़ाज़ में इन हमलों की मुज़म्मत की। सलामतीकौंसल ने ईरान के ख़िलाफ़ न्यूक्लीयर प्रोग्राम पर पहले ही चार मराहिल की तहदीदातआइद की है । वाईट हाउज़ तर्जुमान जय कारने ने हमला की मुज़म्मत करते हुए कहा कि ऐसे मुश्किल वक़्त में हम अपने हलीफ़ों की मुकम्मल ताईद करते हैं। फ़्रांस के वज़ीर-ए-ख़ारजा अलयान जोपे ने कहा कि फिर एक मर्तबा ईरान की हुकूमत ने ये साबित करदिया है कि वो बैन-उल-अक़वामी क़वानीन का एहतिराम नहीं करती। रूस ने कहा कि ये हमला नाक़ाबिल-ए-क़बूल है जिस की मुज़म्मत की जानी चाहीए ।

योरोपी यूनीयन ख़ारिजापालिसी की सरबराह कैथरिन इस्टर्न ने कहा कि बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाना पर हमला बिलकुल्लिया नाक़ाबिल-ए-क़बूल है । गुज़श्ता हफ़्ता अमरीका , बर्तानिया और कैनेडा ने ईरान के मुतनाज़ा न्यूक्लीयर प्रोग्राम पर मज़ीद नई तहदीदात का ऐलान किया था । बर्तानिया ने अपने तौर पर ईरानी बैंक्स पर तहदीदात आइद करदी थी। ईरान का ये दावा है कि इस का न्यूक्लीयर प्रोग्राम पुर अमन अग़राज़ के लिए है ।

ईरान की पार्लीमैंट ने इतवार को भारी अक्सरीयत से बर्तानिया के साथ सिफ़ारती ताल्लुक़ात कम करने की मंज़ूरी दी थी। ईरानी रेडीयो ने इत्तिला दी कि ऐवान में बाअज़ अरकान ने राय दही के दौरान बर्तानिया मुर्दा बाद के नारे लगाए । 87 फ़ीसद अरकान-ए-पार्लीमान ने बर्तानिया के साथ सिफ़ारती ताल्लुक़ात कम करने की ताईद की थी ।

TOPPOPULARRECENT