Saturday , November 18 2017
Home / World / बर्तानिया के फ़िज़ाई हमलों में दाइश के 330 जंगजू हलाक

बर्तानिया के फ़िज़ाई हमलों में दाइश के 330 जंगजू हलाक

epa04767617 A handout picture provided by the Norwegian Armed Forces shows four British Eurofighter Typhoon fighter jets arriving at Bodoe Main Air Station on the first day of the NATO Arctic Challenge Exercise 2015, Norway, 25 May 2015. EPA/TORBJOERN KJOSVOLD / NORWEGIAN ARMED FORCES / HANDOUT HANDOUT EDITORIAL USE ONLY/NO SALES

बर्तानिया की शाही फ़िज़ाईया के लड़ाका तैयारों के हमलों में गुज़िश्ता एक साल के दौरान शाम और इराक़ में बरसरे पैकार सख़्तगीर जंगजू ग्रुप दाइश के क़रीबन तीन सौ तीस जंगजू हलाक हो गए हैं।

बर्तानवी वज़ीरे दिफ़ाअ माईकल फालन ने जुमेरात को पार्लीमान में एक तहरीरी बयान में कहा है कि ये आदादो शुमार अंदाज़े पर मबनी हैं मगर बर्तानिया के ज़मीनी दस्तों की अदमे मौजूदगी की वजह से हमलों के मोअस्सर होने का ठीक ठीक अंदाज़ा लगाना मुश्किल है।

उन्होंने कहा कि हमारा ये यक़ीन नहीं है कि बर्तानिया के फ़िज़ाई हमलों के नतीजे में शहरीयों की कोई हलाकतें हुई हैं। वाज़ेह रहे कि बर्तानिया अमरीका की क़ियादत में दाइश मुख़ालिफ़ इत्तिहाद में शामिल है और इस के लड़ाका तैयारे इराक़ में दाइश के ठिकानों पर गुज़िश्ता साल सितंबर से बमबारी कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT