Sunday , December 17 2017

बर्तानिया के 700 आला फ़ौजी ओहदेदारों की तख़फ़ीफ़(कमी)

लंदन। 20 दिसमबर (पी टी आई) हुकूमत बर्तानिया 700 से ज़्यादा आला सतही फ़ौजी ओहदेदारों की बिशमोल ऐडमिर्लस, मेजर जनरलस और अर वाइस मार्शलस, आइन्दा तीन साल में तख़फ़ीफ़ करदेगा। ज़राए इबलाग़ की एक ख़बर में एक अफ़शा-ए-होने वाली दस्तावेज़ात क

लंदन। 20 दिसमबर (पी टी आई) हुकूमत बर्तानिया 700 से ज़्यादा आला सतही फ़ौजी ओहदेदारों की बिशमोल ऐडमिर्लस, मेजर जनरलस और अर वाइस मार्शलस, आइन्दा तीन साल में तख़फ़ीफ़ करदेगा। ज़राए इबलाग़ की एक ख़बर में एक अफ़शा-ए-होने वाली दस्तावेज़ात का हवाला देते हुए कहा गया है कि 700 आला सतही फ़ौजी ओहदेदार और बर्तानिया की वज़ारत-ए-दिफ़ा के सरकारी मुलाज़मीन 2014 तक अपनी मुलाज़मतों सेमहरूम होजाएंगी। मज़ीद 335 ओहदेदारों की 2020-ए-तक तख़फ़ीफ़ करदी जाएगी, क्योंकि वज़ारत-ए-दिफ़ा के अख़राजात बहुत ज़्यादा होचुके हैं।

रोज़नामा गार्जियन एक खु़फ़ीया दस्तावेज़ का हवाला देते हुए ख़बर दी है कि इस दस्तावेज़ में तख़फ़ीफ़ की तफ़सीलात दर्ज की गई हैं जो गुज़श्ता माह सीनीयर ओहदेदारों को रवाना की गई हैं। ये तख़फ़ीफ़ वज़ारत-ए-दिफ़ा के डायरैक्टर जनरल की इन्क़िलाबी तबदीलीयों की हिक्मत-ए-अमली का एक हिस्सा है, जिस के तहत महिकमा पर नज़रसानी की जा रही है। सादा सी हक़ीक़त ये है कि महिकमा दिफ़ा के सीनीयर ओहदेदारों की तादाद बर्तानिया की माली गुंजाइश से ज़्यादा है।

इस तादाद को मुतवक़्क़े अफ़रादी ताक़त के ग़ैर मुतनासिब समझा जा सकता है। इस के इलावा ये तादाद असरी और समाजी रवादारी के अवामिल के भी बरअक्स है। ये नज़रिया दाख़िली, ख़ारिजी और दिफ़ाई महिकमों के आला ओहदेदारों की तादाद पर नज़रसानी करने की पालिसी के मुताबिक़ है जिस से मलिक के भारी ख़सारे का अज़ाला भी होसकेगा। दस्तावेज़ के बमूजब आला ओहदेदारों की ये भारी तादाद हमारे अपने अमले , पार्लीमैंट , अवाम और ज़राए इबलाग़ पर मनफ़ी असर मुरत्तिब कररही है।

TOPPOPULARRECENT