Saturday , November 18 2017
Home / World / बर्तानिया ने इसराईली यहूदी बस्तीयों की तामीर को तख़रीबकारी क़रार दिया

बर्तानिया ने इसराईली यहूदी बस्तीयों की तामीर को तख़रीबकारी क़रार दिया

लंदन, 18 जनवरी (यू एन आई) बर्तानिया के नायब वज़ीर-ए-आज़म नेक क्लेग ने इसराईल की जानिब से मक़बूज़ा मग़रिबी किनारे में यहूदी आबादकारों केलिए बस्तीयों की तामीरकी मुज़म्मत की है और उन्हें फ़लस्तीनी रियासत के क़ियाम के लिए कोशिशों की र

लंदन, 18 जनवरी (यू एन आई) बर्तानिया के नायब वज़ीर-ए-आज़म नेक क्लेग ने इसराईल की जानिब से मक़बूज़ा मग़रिबी किनारे में यहूदी आबादकारों केलिए बस्तीयों की तामीरकी मुज़म्मत की है और उन्हें फ़लस्तीनी रियासत के क़ियाम के लिए कोशिशों की राह में अम्दन तख़रीबी कार्रवाई क़रार दिया है।मिस्टर नेक क्लेग ने ये बात फ़लस्तीनी सदर महमूद अब्बास के साथ लंदन में एक मुशतर्का न्यूज़ कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कही है।

उन्हों ने कहा कि मग़रिबी किनारे के इलाक़े में यहूदी बस्तीयों की तामीर दरअसल जान बूझ कर की जाने वाली तख़रीबी कार्रवाई है हालाँकि इस इलाक़े पर सालहा साल से बातचीत की जा रही है। उन्हों ने यहूदी बस्तीयों का हवाला देते हुए कहा कि अगर आप बरसर-ए-ज़मीन कोई ठोस हक़ायक़ छोड़ दें तो फिर इस से वो कुछ देना नामुमकिन होजाता है जिस पर हर कोई सालहा साल से रज़ामंद होने की कोशिश कर रहा था।

फ़लस्तीनी सदर महमूद अब्बास ने बर्तानिया के नायब वज़ीर-ए-आज़म के इस ब्यान का ख़ौरमक़दम किया है।उन्हों ने इस मौक़ा पर एक मुतर्जिम के ज़रीये गुफ़्तगु करते हुए कहा कि यही वो बात है जो हम हुकूमत बर्तानिया की जानिब से सरकारी तौर पर सुनना चाहते थे।क़ब्लअज़ीं फ़लस्तीनी वज़ीर-ए-आज़म ने बर्तानवी वज़ीर-ए-आज़म डेविड कैमरोन से मुलाक़ात की। वो अपने एक हफ़्ते के ग़ैरमुल्की दौरे के पहले मरहले में बर्तानिया पहुंचे हैं।इस के बाद वो जर्मनी और रूस भी जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT