Tuesday , August 21 2018

बर्तानिया में ईरानी सिफ़ारतख़ाना बंद ,स्टाफ़ का इख़राज

लंदन, ०१ दिसम्बर (पी टी आई) तहरान में सिफ़ारतख़ाने पर हमला और तोड़फोड़ पर ब्रहम बर्तानिया ने आज ईरानी सिफ़ारतख़ाना को फ़ौरी बंद करने का हुक्म दिया और इस के स्टाफ़ को ख़ारिज कर दिया। इस के इलावा तहरान में अपना मिशन भी बंद करदिया, जिस से दोनों

लंदन, ०१ दिसम्बर (पी टी आई) तहरान में सिफ़ारतख़ाने पर हमला और तोड़फोड़ पर ब्रहम बर्तानिया ने आज ईरानी सिफ़ारतख़ाना को फ़ौरी बंद करने का हुक्म दिया और इस के स्टाफ़ को ख़ारिज कर दिया। इस के इलावा तहरान में अपना मिशन भी बंद करदिया, जिस से दोनों ममालिक के माबैन बाहमी रवाबित बिलकुल निचली सतह पर पहुंच गए हैं।

वज़ीर-ए-आज़म डेविड कैमरोन ने ईरान को संगीन अवाक़िब-ओ-नताइज का इंतिबाह दिया और तॆहरान से अपने सिफ़ारती स्टाफ़ और अरकान ख़ानदान को वापिस तलब करलिया है। वज़ीर-ए-ख़ारजा विलियम हेग ने ऐवान में ब्यान देते हुए कहा कि बर्तानिया ने तहरान में अपने सिफ़ारतख़ाना को बंद करदिया है और अपने स्टाफ़ का तख़लिया करा दिया। वज़ीर-ए-आज़म डेविड कैमरोन ने तहरान में बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाने पर मुज़ाहिरीन के हमले के वाक़े के बाद ईरान को संगीन नताइज की धमकी दी है।

ग़ैर मुल्की ख़बररसां एजैंसी के मुताबिक़ बर्तानवी वज़ीर-ए-आज़म ने तॆहरान में बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाने पर हमले को नाक़ाबिल दिफ़ा क़दम क़रार दिया है।उन्हों ने कहा है कि ईरानी हुकूमत की जानिब से बर्तानवी अमले और इमलाक की हिफ़ाज़त में नाकामी बाइस-ए-शर्म है। ईरान की वज़ारत-ए-ख़ारजा ने इस वाक़े पर अफ़सोस का इज़हार किया है। ईरानी दार-उल-हकूमत तहरान में बर्तानिया के ख़िलाफ़ किए जाने वाले एक मुज़ाहिरे के
दौरान मुज़ाहिरीन ने बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाने में दाख़िल कर तोड़ फोड़ की थी।

तहरान में बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाने पर मुज़ाहिरीन के हमले पर बैन-उल-अक़वामी बिरादरी ने शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया है। अमरीकी सदर बराक ओबामा ने कहा है कि हमले ने उन्हें शदीद मुज़्तरिब कर दिया है। फ़्रांसीसी वज़ीर-ए-ख़ारजा का कहना है कि ईरानी हुकूमत ने एक बार ये साबित कर दिखाया कि इस की नज़र में बैन-उल-अक़वामी क़वानीन की कितनी कम एहमीयत है।

ईरान पर इज़ाफ़ी मआशी तहदीदात नाफ़िज़ करने बर्तानिया के ऐलान के बाद ईरान के तलबा-ए-ने एहतिजाज करते हुए सिफ़ारतख़ाना पर हमला किया था। बर्तानिया ने अमरीका और कैनेडा के साथ मिल कर ईरान के न्यूक्लियर प्रोग्रामों पर रोक लगाने के लिए तहदीदात नाफ़िज़ करने की धमकी दी गई थी। इस धमकी के ख़िलाफ़ ईरानी तलबा-ए-ने कल ज़बरदस्त एहतिजाज किया था।

अमला को नुक़्सान पहुंचाते हुए दस्तावेज़ात को नुक़्सान पहुंचाया गया था। बीबी सी ने अपने सिफ़ारती ज़राए के
हवाले से कहा है कि बर्तानिया अपने तमाम सिफ़ारती अमले को ईरान से तलब कर रहा है। दरहक़ीक़त बर्तानवी सिफ़ारत ख़ाना के अमले का पहला ग्रुप पहले ही तहरान एयर पोर्ट पर पहुंच चुका है और वो दुबई परवाज़ के लिए तैय्यार है।

TOPPOPULARRECENT