Saturday , May 26 2018

बर्दवान धमाका: म्यांमार शहरी 8 दिन के लिए एन आई ए तहवील में

एन आई ए ने आज म्यांमार के शहरी ख़ालिद मुहम्मद को सिटी की अदालत में पेश किया और उसे दीगर दो मुल्ज़िमीन के साथ जिन्हें पहले ही गिरफ़्तार किया जा चुका है, 8 दिन एन आई ए तहवील में दे दिया गया। बर्दवान धमाके के सिलसिले में गिरफ़्तार तमाम 8 मु

एन आई ए ने आज म्यांमार के शहरी ख़ालिद मुहम्मद को सिटी की अदालत में पेश किया और उसे दीगर दो मुल्ज़िमीन के साथ जिन्हें पहले ही गिरफ़्तार किया जा चुका है, 8 दिन एन आई ए तहवील में दे दिया गया। बर्दवान धमाके के सिलसिले में गिरफ़्तार तमाम 8 मुल्ज़िमीन को आज चीफ़ जोडीशियल‌ मजिस्ट्रेट बीनकशल कोर्ट मुहम्मद मुमताज़ ख़ान के रूबरू पेश किया गया।

इन आई ए के वकील श्यामल घोष ने ख़ालिद को तहवील में देने की ख़ाहिश करते हुए कहा कि वो इस धमाके मेंरास्त मुलव्विस है। ख़ालिद मुहम्मद को 17 नवंबर को हैदराबाद में गिरफ़्तार किया गया था। घोष ने बताया कि ख़ालिद ने आई ई डी की तर्बीयत हासिल की है और वो इसका माहिर है।

इस के अलावा बंगला देश में मौजूद दहशतगर्द ग्रुपस से इस के रवाबित हैं। ये भी कहा गया है कि वो बंगला देश और म्यांमार के सरहदी इलाक़ों के अलावा मग़रिबी बंगाल में दहशतगर्द कैम्प चला रहा था। वकील ने शेख़ रहमतुल्लाह और अमजद शेख़ की पुलिस तहवील में 8 दिन की तौसीअ की दरख़ास्त की, और ये दावा किया कि अमजद के ज़रिए उन्होंने जो कैमीकलस मंगवाए थे, इस के बारे में मज़ीद पूछताछ की ज़रूरत है।

अमजद एक फार्मासिस्ट कंपनी से वाबस्ता था और इस ने आई ई डी की तैयारी के लिए अहम अजज़ा हासिल किए थे। 2 अक्तूबर को हादिसाती धमाके में दो अफ़राद हलाक होगए और बंगला देश के जिहादी अनासिर की सरगर्मीयों का भी इन्किशाफ़ हुआ। घोष ने बताया कि एन आई ए टीम जिस ने बंगला देश का दौरा किया था , वापिस होचुकी है और उन्हें जो मालूमात हुई उनकी 2 मुल्ज़िमीन की तफ़तीश के ज़रिए तन्क़ीह की जानी है।

TOPPOPULARRECENT