Saturday , January 20 2018

बर्क़ी-ओ-पानी की क़िल्लत दूर करने ठोस इक़दामात

हैदराबाद 06 जनवरी: चीफ़ मिनिस्टर चंद्रशेखर राव‌ ने वर्ंगल के भोपालपल्ली (चलपोर) में 600 मैगावाट बर्क़ी पैदावार करने वाले काकतीय थर्मल पावर प्रोजेक्ट 2 का इफ़्तेताह करके उसे क़ौम के नाम क्या। इस मौके पर मुनाक़िदा जलसे से ख़िताब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि टी आर एस हुकूमत सुनहरे तेलंगाना की तामीर में कोई कसर नहीं छोड़ेगी।

उन्होंने कहा कि राशन कार्ड रखने वाले हर एक ख़ानदान को कल्याण लक्ष्मी और शादी मुबारक स्कीम से मुस्तफ़ीद किया जाएगा। भोपालपल्ली हलक़ा के लिए 2000 डबल बेडरूम मंज़ूर किए और गांधीनगर इलाके में पुलिस बटालियन के क़ियाम को भी मंज़ूरी दी।

इस इलाके के लिए पी जी सेंटर और पॉलीटेक्निक कॉलेज के क़ियाम का मुतालिबा किया गया है। इस मुतालिबे को भी पूरा किया जा रहा है। इस की भी मंज़ूरी का सी एम ने एलान किया। चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने कहा कि तेलंगाना हुकूमत चुनाव के दौरान जो वादे किए थे इन तमाम को मरहला वार सतह पर पूरा किया जा रहा है।

उन्होंने कहा कि साल 2018 तक 24 घंटे बर्क़ी सरबराह की जाएगी। रियासत में पानी की क़िल्लत को दूर करने के लिए ठोस इक़दामात किए जा रहे हैं। महिकमा आबपाशी के तहत 25 हज़ार करोड़ रुपये मुख़तस किए गए हैं। उन्होंने कहा कि मुत्तहदा रियासत में तेलंगाना के तालाबों की देख-भाल के ताल्लुक़ से लापरवाही का मुज़ाहरा किया गया था। तेलंगाना हुकूमत नए तरीके से तमाम तालाबों के मरम्मती कामों को अंजाम दे रही है।

TOPPOPULARRECENT