Saturday , December 16 2017

बर्क़ी कटौती के ख़िलाफ़ शादनगर में तेलुगू देशम का एहितजाजी धरना

शादनगर, 29 मार्च: शादनगर में बर्क़ी कटौती के ख़िलाफ़ तेलुगू देशम पार्टी चौराहा शादनगर एहितजाजी धरना-ओ-रास्ता रोको मुनज़्ज़म किया और शादनगर चौराहा के करीब एक ख़ुसूसी शामियाना नसब करते हुए तेलुगू देशम पार्टी के क़ाइदीन ने भूक हड़ताल में हि

शादनगर, 29 मार्च: शादनगर में बर्क़ी कटौती के ख़िलाफ़ तेलुगू देशम पार्टी चौराहा शादनगर एहितजाजी धरना-ओ-रास्ता रोको मुनज़्ज़म किया और शादनगर चौराहा के करीब एक ख़ुसूसी शामियाना नसब करते हुए तेलुगू देशम पार्टी के क़ाइदीन ने भूक हड़ताल में हिस्सा लिया। तेलुगू देशम पार्टी ज़िला महबूबनगर सदर बी नरसिमलो ने एहितजाजी धरना प्रोग्राम से मुख़ातिब करते हुए कहा कि बर्क़ी कटौती सरचार्ज किसानों को मुक़र्रर करदा औक़ात में बर्क़ी सरबराही में रियासती हुकूमत अकसर नाकाम होगई।

जिस की वजह से रियासत भर की अवाम इंडस्ट्री बिलख़ुसूस किसान बर्क़ी मसले को लेकर काफ़ी परेशान हैं। रियासती हुकूमत की जानिब से बर्क़ी सरबराही में कटौती से अवाम को कई एक दुश्वारियों का सामना करना पड़ रहा है। उन्होंने हुकूमत को इंतिबाह देते हुए कहा कि बर्क़ी सरबराही मूसिर अंदाज़ में नहीं की गई तो एहतिजाज में मज़ीद शिद्दत पैदा करने का इंतिबाह दिया।

इस के इलावा अवामी मसाइल कांग्रेस हुकूमत कोई हमदर्दी नहीं है। तेलुगू देशम पार्टी के एहितजाजी धरना प्रोग्राम को सी पी आई पार्टी ने ताईद की । इस मौक़े प‌र वेंकटेश्वर रेड्डी, ए बालिया, के अनंतिम, मुहम्मद महमूद, नरसिम्हा रेड्डी, अमलेश के इलावा दीगर पार्टी क़ाइदीन मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT