Monday , December 18 2017

बर्क़ी पेदावारी सहूलीयात पर हुकूमत के मुसबत इक़दामात

रियास्ती हुकूमत बर्क़ी पैदावारी सलाहीयत में इज़ाफ़ा करने के लिए मुसबत इक़दामात करेगी और इस सिलसिले में मुख़्तलिफ़ तजावीज़ पर संजीदगी से ग़ौर कर रही है। आज बर्क़ी पैदावार का जायज़ा लेने के लिए मनी हाईडल प्रोजेक्ट्स‌ से मुताल्लिक़ पोलिस

रियास्ती हुकूमत बर्क़ी पैदावारी सलाहीयत में इज़ाफ़ा करने के लिए मुसबत इक़दामात करेगी और इस सिलसिले में मुख़्तलिफ़ तजावीज़ पर संजीदगी से ग़ौर कर रही है। आज बर्क़ी पैदावार का जायज़ा लेने के लिए मनी हाईडल प्रोजेक्ट्स‌ से मुताल्लिक़ पोलिसी पर ग़ौर-ओ-ख़ौज़ करने के लिए रियास्ती सेक्रेटेट में काबीनी सब कमेटी का जायज़ा इज्लास मुनाक़िद हुवा।

बादअज़ां संवाददाताओं से ग़ैर रस्मी बातचीत करते हुए मिस्टर पी सुदर्शन रेड्डी जल मंत्री ने बताया कि रियासत के अहम प्रोजेक्ट‌ के बड़े कनालस पर एक हज़ार मेगा वाट 1000 बर्क़ी पैदावार करने के इमकानात-ओ-मवाक़े का हुकूमत संजीदगी से जायज़ा ले रही है।

उन्हों ने कहा कि बर्क़ी पैदावार के लिए कनालस की निशानदेही करने ए पी जीनको और नीडकयाप के आला ओहदेदारों को रवाना किया जाएगा। वज़ीर मौसूफ़ ने बताया कि रियासत में अब तक ही 36 मनी हाईडल प्रोजेक्ट‌ पाए जाते हैं। हुकूमत कर्नाटक मुख़्तलिफ़ मुक़ामात से गुज़रने वाले कनालस पर बर्क़ी पेदावारी बर्क़ी प्रोजेक्ट‌ को रूबा अमल लारही है और उन बर्क़ी पैदावारी प्रोजेक्ट‌ की कारकर्दगी का तफ़सीली जायज़ा लिया जाएगा और फिर इन बर्क़ी पैदावारी प्रोजेक्ट‌ के ख़ुतूत पर रियासत में भी मुख़्तलिफ़ बड़े कनालस पर बर्क़ी मिनी प्रोजेक्ट‌ क़ायम करने के इक़दामात किए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT