Thursday , December 14 2017

बर्क़ी पैदावार में काबिले लिहाज़ इज़ाफे को यक़ीनी बनाने की हिदायत

रियासत तेलंगाना में बर्क़ी पैदावारी सलाहीयत में इज़ाफ़ा करने के इक़दामात का आग़ाज़ करते हुए चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने तेलंगाना जीनको की तरफ से कम से कम 6 हज़ार मैगावाट बर्क़ी पैदावार को यक़ीनी बनाने की तेलंगाना जीनको के आला ओह

रियासत तेलंगाना में बर्क़ी पैदावारी सलाहीयत में इज़ाफ़ा करने के इक़दामात का आग़ाज़ करते हुए चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने तेलंगाना जीनको की तरफ से कम से कम 6 हज़ार मैगावाट बर्क़ी पैदावार को यक़ीनी बनाने की तेलंगाना जीनको के आला ओहदेदारों को हिदायात की।

के चन्द्र शेखर राव‌ जिन्होंने महिकमा बर्क़ी के आला ओहदेदारों के साथ एक अहम मीटिंग तलब किया और बर्क़ी पैदावार-ओ-बर्क़ी सरबराही की सूरते हाल का जायज़ा लिया। इस मीटिंग में सदर नशीन तेलंगाना जीनको प्रभाकर राव‌-ओ-दुसरे ओहदेदार भी शरीक थे।

इस मौके पर चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने सदर नशीन तेलंगाना जीनको से कहा कि वो छत्तीसगढ़ से दो हज़ार मैगावाट बर्क़ी ख़रीदी और वहां से बर्क़ी हासिल करने के लिए नई लाइंस की तंसीब अमल में लाई जानी चाहीए।

उन्होंने इस मीटिंग में ओहदेदारों को मश्वरह दिया कि वो आजलाना तौर पर रामाग्ंडम में चार हज़ार मैगावाटस बर्क़ी प्रोजेक्टस के लिए इक़दामात करने की ज़रूरत पर ज़ोर दिया।

चीफ़ मिनिस्टर ने ओहदेदारान तेलंगाना जीनको को इस बात की सख़्त हिदायात दें कि तेलंगाना में पानी जाने वाली नदियों का मुकम्मिल सर्वे करवाकर किस मुक़ाम पर पानी से बर्क़ी पैदावार कर के बर्क़ी सरबराह करने को साबित करने की मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को हिदायात दें।

TOPPOPULARRECENT