Wednesday , January 17 2018

बर्क़ी बचत के लिए सरकारी दफ़ातिर में प्रीपेड बर्क़ी मीटर्स

हैदराबाद 30 मार्च:तेलंगाना की हुकूमत ने बर्क़ी का इस्तेमाल कम से कम करने और इसराफ़ रोकने के मक़सद से सरकारी दफ़ातिर में प्रीपेड बर्क़ी मीटर्स राइज करने का फ़ैसला किया है। मोबाईल फ़ोन रीचार्ज कार्ड्स की तरह ये मीटर्स ओहदेदारों के बताए हुए अंदाज़ा के मुताबिक़ प्रीपेड बर्क़ी मीटर्स लगाए जाऐंगे।

इस बात को यक़ीनी बनाया जाएगा कि ओहदेदार मुक़र्ररा हद से ज़्यादा बर्क़ी का सर्फ़ा ना करें। प्रीपेड एनर्जी मीटर मोबाईल सिम कार्ड की तरह होंगे। ओहदेदारों को हर माह बर्क़ी वचर रीचार्ज करना होगा। अगर कोई ऑफ़िस अपना वचररीचार्ज ना करे तो महिकमा बर्क़ी से मरबूत मोबाईल नंबर पर एसएमएस रवाना किया जाएगा और बर्क़ी कनेक्शन ख़ुद बख़ुद ख़त्म हो जाएगीगा। तीस दिन की मुक़र्ररा हद से ज़्यादा बर्क़ी इस्तेमाल करने की सूरत में स्टाफ़ को ज़िम्मेदार क़रार दिया जाएगा। उनसे ज़ाइद बर्क़ी बिल वसूल की जाएगी। अपनी जेब से ज़ाइद चार्जस की अदायगी के ख़ौफ़ से ओहदेदार बर्क़ी बचत पर तवज्जा देंगे।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने बर्क़ी हुक्काम को हिदायत दी है कि वो प्रीपेड बर्क़ी मीटर्स की तंसीब पर तवज्जा करें। ओहदेदार दरकार इंतेज़ामात कर रहे हैं। सेक्रेटरी तवानाई ने तमाम ज़िलई मह्कमाजात को हिदायत दी है कि अप्रैल के पहले हफ़्ते मैं प्रीपेड बर्क़ी मीटर्स निसब करें।

TOPPOPULARRECENT