बर्क़ी बिल में इज़ाफे के ख़िलाफ़ पावर लूम्स मालिकों का एहतिजाज

बर्क़ी बिल में इज़ाफे के ख़िलाफ़ पावर लूम्स मालिकों का एहतिजाज
सिरिसिल्ला, 05 मार्च: बर्क़ी सरचार्ज के नाम पर नाक़ाबिले बर्दाश्त बर्क़ी बिल की वसूली के ख़िलाफ़ बतौरे एहतिजाज सिरिसिल्ला में पावर लूम्स के मालिकों वेलफेर सोसाइटी की जानिब से पावर लूम्स को बंद रखते हुए मलबूसात की तैयारी के काम को रोक

सिरिसिल्ला, 05 मार्च: बर्क़ी सरचार्ज के नाम पर नाक़ाबिले बर्दाश्त बर्क़ी बिल की वसूली के ख़िलाफ़ बतौरे एहतिजाज सिरिसिल्ला में पावर लूम्स के मालिकों वेलफेर सोसाइटी की जानिब से पावर लूम्स को बंद रखते हुए मलबूसात की तैयारी के काम को रोक दिया गया है। वाज़िह रहे कि सिरिसिल्ला मुस्तक़र पर 36 हज़ार से ज़ाइद पालिस़्टर और कॉटन के पावर लूम्स हैं जिन के मालकीयन सी आई टी यू की ताईद से बंद का ऐलान किया, इतवार को मुनाक़िदा कुल जमाती इजलास में मुख़्तलिफ़ संघमों के क़ाइदीन ने भी बंद की ताईद का ऐलान कर दिया।

दरीं असना आई टी यू सी से मुंसलिका चीता पावर लूम्स कारमीका संघम के क़ाइदीन का मानना है कि एफ़ एस ए के ख़िलाफ़ बंद मनाना सही तर्ज़े अमल नहीं है, बल्कि एहतिजाज किया जाये और जद्द-ओ-जहद की जाये चूँकि इस से मज़दूरों के रोज़गार पर असर पड़ रहा है, बंद एक नुक़्सानदेह फ़ैसला है, इस से कुछ हासिल होने वाला नहीं है। इन क़ाइदीन ने मुतालिबा किया कि बंद के दौरान मज़दूरों को उन की उजरत दी जाये। दूसरी तरफ़ पावर लूम्स‌ मालिकान का कहना है बेतहाशा इज़ाफ़ा शूदा बर्क़ी बुल्स की अदायगी किसी भी तरह मुम्किन नहीं है। पावर लूम्स चलाने पर कपड़े की तैयारी पर बेतहाशा लागत बढ़ जाएगी और बहालत मजबूरी हमें पावर लूम्स बंद कर देना पड़ेगा।

Top Stories