Sunday , November 19 2017
Home / Khaas Khabar / बर्क़ी बक़ायाजात की माफ़ी से 6 लाख सारिफ़ीन को फ़ायदा

बर्क़ी बक़ायाजात की माफ़ी से 6 लाख सारिफ़ीन को फ़ायदा

हैदराबाद 05 दिसंबर: हुकूमत की तरफ से बर्क़ी बक़ायाजात की माफ़ी का फ़ायदा तक़रीबन 6 लाख घरेलू बर्क़ी सारिफ़ीन को पहूंचेगा। माहाना 100 यूनिट से कम बर्क़ी का इस्तेमाल करने वाले घरेलू सारिफ़ीन के लिए हुकूमत ने बर्क़ी बक़ायाजात की माफ़ी का एलान किया है।

चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ की तरफ से किए गए इस एलान के सबब हुकूमत पर 128 करोड़ रुपये का बोझ आइद होगा लेकिन इस के फ़ायदे 6 लाख सारिफ़ीन को हासिल होंगे।

इत्तेलाआत के बमूजब 100 यूनिट से कम माहाना बर्क़ी इस्तेमाल करने वाले सारिफ़ीन के बक़ायाजात की माफ़ी के एलान का मक़सद मुजव्वज़ा बलदी चुनाव है। हुकूमत ने आबरसानी बक़ायाजात भी माफ़ी का एलान किया है जिसका 3 लाख सारिफ़ीन को फ़ायदा पहूंचेगा। महिकमा आबरसानी के ज़रीये पीने का पानी इस्तेमाल करने वाले सारिफ़ीन जो दो साल से ज़ाइद अरसा से बक़ायाजात अदा ना किए हैं उनके बक़ायाजात माफ़ किए जाऐंगे।

हुकूमत ने माली बदहाली का शिकार ख़ानदानों के लिए ये बक़ायाजात की माफ़ी का एलान किया है। बलदी चुनाव के पेश-ए-नज़र हुकूमत की तरफ से शहरे हैदराबाद के नवाही इलाक़ों में 5 नई म्यूंसिपल्टी की तशकील पर भी ग़ौर किया जा रहा है। बताया जाता हैके हुकूमत ने जलपल्ली, मीरपेट, जलालगुड़ा, बोड ऊपल और पीर ज़ादीगुड़ा को भी म्यूंसिपल्टी बनाने का ज़हन तैयार कर लिया है। जलपल्ली म्यूंसिपल्टी की तशकील के लिए कोत्तापेट पहाड़ी शरीफ़ के अलावा बालापुर के कुछ इलाक़ों को शामिल करने का मन्सूबा है।

जायदाद टैक्स के सिलसिले में हुकूमत ने मुतवस्सित और ग़रीब ख़ानदानों को 101 रुपये सालाना टैक्स मुक़र्रर करने का फ़ैसला किया है। महिकमा बलदिया के ज़राए के बमूजब हुकूमत की तरफ से प्रॉपर्टी टैक्स में तख़फ़ीफ़ के उमोर का जायज़ा लिया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT