बर्क़ी मुलाज़मीन, हड़ताल से दस्तबरदार

बर्क़ी मुलाज़मीन, हड़ताल से दस्तबरदार
Click for full image

हैदराबाद 15 जून: रियासत तेलंगाना में बर्क़ी मुलाज़िमीन की तरफ से अपने देरीना हल तलब मसाइल की आजलाना यकसूई के मुतालिबे पर जारीया माह के दौरान शुरू की जाने वाली ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की हड़ताल से वज़ीर-ए-तवानाई जगदीश रेड्डी के साथ हुई कामयाब बातचीत के बाद द्स्तबरदारी इख़तियार करली गई।

बर्क़ी मुलाज़िमीन यूनियनों के क़ाइदीन के मुताबिक़ वज़ीर-ए-तवानाई के साथ हुई बातचीत इंतेहाई कामयाब रही और बर्क़ी मुलाज़िमीन के देरीना हल तलब 34 मुतालिबात के मिनजुमला अहम तरीन मुतालिबात की फ़ील-फ़ौर यकसूई के लिए वज़ीर मौसूफ़ के मुसबित रद्द-ए-अमल और वाज़िह तयक़्क़ुन के बाद ही मुजव्वज़ा ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की हड़ताल से दसतबरदारी इख़तियार करने का फ़ैसला किया गया।

बर्क़ी मुलाज़िमीन यूनीयन क़ाइदीन के मुताबिक़ बताया जाता है कि हुकूमत की तरफ से दिए गए यकीन पर फ़ील-फ़ौर अमल आवरी ना किए जाने की सूरत में दुबारा ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की हड़ताल शुरू कर दी जाएगी और इस के लिए क़बल अज़वक़्त कोई हड़ताल की नोटिस नहीं दी जाएगी। इन क़ाइदीन ने इस तवक़्क़ो का इज़हार किया कि हुकूमत की तरफ से वज़ीर-ए-तवानाई के दिए गए यकीन पर मुलाज़िमीन बर्क़ी ने अपने भरपूर एतेमाद का इज़हार करते हुए वज़ीर बर्क़ी जगदीश रेड्डी से इज़हारे तशक्कुर भी किया।

Top Stories