Tuesday , December 19 2017

बर्क़ी मुलाज़िमीन के मसाइल की यकसूई का मुतालिबा

रियासती बर्क़ी दफ़ातिर के हैड क्वार्टर्स वदीअत सुधा ट्रांस्को और जीनको इंजीनीयरों के एहतेजाज और नारा बाज़ी से गूंज उठा, जहां इलेक्ट्रिकल इंजीनीयरस ने अपने ज़ेर तसफ़ीया मसाइल की फ़िलफ़ौर यकसूई का मुतालिबा किया और धमकी दी कि एक एसे वक़्त

रियासती बर्क़ी दफ़ातिर के हैड क्वार्टर्स वदीअत सुधा ट्रांस्को और जीनको इंजीनीयरों के एहतेजाज और नारा बाज़ी से गूंज उठा, जहां इलेक्ट्रिकल इंजीनीयरस ने अपने ज़ेर तसफ़ीया मसाइल की फ़िलफ़ौर यकसूई का मुतालिबा किया और धमकी दी कि एक एसे वक़्त जब रियासत की तक़सीम नागुज़ीर हो गई है, उन मसाइल की यकसूई में हुकूमत अगर नाकाम हो जाती है तो वो बड़े पैमाने पर एहतेजाज करेंगे, जिस के नतीजे में बर्क़ी सरबराही मफ़लूज हो जाएगी।

इलेक्ट्रिकल इंजीनीयरस ने क़ब्लअज़ीं मुत्तफ़िक़ा फ़ैसले के मुताबिक़ अपने तमाम मसाइल हल करने के लिए हुकूमत को एक माह की मोहलत दी है।

महा धरना में हिस्सा लेने के लिए ए पी ट्रांस्को, जीनको और डिस्कॉमस से वाबस्ता इंजीनीयरों की कसीर तादाद वदीअत सुधा में जमा हो गई थी।

तमाम इंजीनीयरस ने अपने मुतालिबात की आजलाना यकसूई के लिए ज़बरदस्त नारा बाज़ी की। उन्होंने कहा कि अगर मुतालिबात क़बूल ना किए जाएं तो उनके एहतेजाज के सबब सारी रियासत तारीकी में डूब जाएगी।

TOPPOPULARRECENT