Wednesday , November 22 2017
Home / Crime / बर्क़ी शरहों में इज़ाफे के ख़िलाफ़ एहतिजाज वाई एस आर कांग्रेस

बर्क़ी शरहों में इज़ाफे के ख़िलाफ़ एहतिजाज वाई एस आर कांग्रेस

हैदराबाद 31 मार्च: बर्क़ी शरहों में इज़ाफे की शदीद मुज़म्मत करते हुए वाई एस आर कांग्रेस ने कहा कि किरण कुमार रेड्डी हुकूमत को इक़तिदार पर बरक़रार रहने का कोई अख़लाक़ी हक़ नहीं रह गया है कीवनके इस ने बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा ना करने के अपने वाअद

हैदराबाद 31 मार्च: बर्क़ी शरहों में इज़ाफे की शदीद मुज़म्मत करते हुए वाई एस आर कांग्रेस ने कहा कि किरण कुमार रेड्डी हुकूमत को इक़तिदार पर बरक़रार रहने का कोई अख़लाक़ी हक़ नहीं रह गया है कीवनके इस ने बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा ना करने के अपने वाअदे से इन्हिराफ़ करते हुए अवाम पर 6,500 करोड़ रुपये का बोझ आइद करदिया है ।

पार्टी तर्जुमान बाजी रेड्डी गवर्धन ने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि हम हुकूमत की मुख़ालिफ़ अवाम पालिसीयों के ख़िलाफ़ अपने एहतिजाज में शिद्दत पैदा करेंगे और निचली सतह पर अवाम को भी अपने एहतिजाज में शामिल किया जाएगा ।

उन्हों ने कहा कि असल अपोज़ीशन जमात तेलुगू देशम की भी हुकूमत से मुफ़ाहमत है इस लिए वो हुकूमत के ख़िलाफ़ एहतिजाज के मौक़िफ़ में नहीं है ।

उन्हों ने कहा कि हुकूमत को चैलेंज करने और अवाम की आवाज़ को बुलंद करने के लिए हम ज़िम्मेदारी निभाएंगे कीवनके अवाम से मुसलसिल नाइंसाफ़ी हो रही है । उन्हों ने कहा कि कांग्रेस पार्टी ने एक इश्तिहार जारी करते हुए वाअदा किया था कि वो 2014 तक जुमला पाँच साल बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा नहीं करेगी ताहम अब हुकूमत ने शरहों में इज़ाफ़ा करदिया है इस लिए उसे इक़तिदार पर बरकार रहने का कोई हक़ हासिल नहीं है ।

उन्हों ने कहा कि सारफ़ीन के ज़मरों में छः से दस तक इज़ाफ़ा से मज़ीद बोझ आइद होगा ।

TOPPOPULARRECENT