Monday , December 11 2017

बर्क़ी शरहों में इज़ाफे के ख़िलाफ़ रियासत गैर बंद कामयाब

हैदराबाद 10 अप्रैल: रियासत भर में बर्क़ी शरहों में इज़ाफे के ख़िलाफ़ बंद के सबब आम ज़िंदगी मुतास्सिर रही । हैदराबाद और‌ सिकंदराबाद में बंद का मिला-जुला असर देखा गया ।

हैदराबाद 10 अप्रैल: रियासत भर में बर्क़ी शरहों में इज़ाफे के ख़िलाफ़ बंद के सबब आम ज़िंदगी मुतास्सिर रही । हैदराबाद और‌ सिकंदराबाद में बंद का मिला-जुला असर देखा गया ।

बाएं बाज़ू की जमातों की तरफ‌ से बर्क़ी शरहों में इज़ाफे के ख़िलाफ़ बतौर-ए-एहतजाज एक रोज़ा बंद को तमाम सयासी जमातों तेलुगू देशम ,वाई एस आर कांग्रेस और बी जे पी की हिमायत हासिल थी।

पार्टी क़ाएदिन-ओ-कारकुनों ने एहतिजाज में हिस्सा लिया और हुकूमत के इक़दाम के ख़िलाफ़ एहतिजाज किया।

रियासत भर में सरकारी दफ़ातिर में हाज़िरी कम रही। हैदराबाद में बैंक ख़िदमात मामूल के मुताबिक़ जारी रहे। कुछ इलाक़ों में दुकानात बंद करदिए गए थे और तालीमी इदारों में पहले ही इमतिहानात मुल्तवी करने का एलान किया गया था।

रियासत में बंद के सबब बेन रियासती-ओ-ज़िलई बस सरवेस भी मुतास्सिर रही । सी पी आई , सी पी एम , तेलुगू देशम , बी जे पी क़ाइदीन ने दोनों शहरों के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर एहतिजाज किया ।

जिन्हें पुलिस ने हिरासत में ले लिया । मुख़्तलिफ़ जमातों के सयासी क़ाइदीन ने हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत पुलिस की मदद से एहतिजाज को कुचलने की कोशिश कर रही है ।

एन चन्द्रबाबू नायडू ने हैदराबाद में बाएं बाज़ू क़ाइदीन के अलावा तेलुगू देशम क़ाइदीन की गिरफ़्तारी की मुज़म्मत करते हुए हुकूमत को गैर जमहूरी तर्ज़ अमल इख़तियार करने के ख़िलाफ़ सख़्त इंतिबाह दिया ।

बंद के बाइस मुख़्तलिफ़ जमिआत के तकरीबन तमाम इमतिहानात को मुल्तवी करदिया गया था । सेक्रेटरी सी पी आई डाक्टर के ना रावना और सेक्रेटरी सी पी एम बीवी राघवल्लू ने अमली बन बस इस्टेशन में धरना मुनज़्ज़म करते हुए बसों को बाहर निकलने से रोक दिया ।

जहां पर पुलिस ने फ़ौरी हरकत में आते हुए इन क़ाइदीन को हिरासत में ले लिया । सेक्रेटेरिएट की सिम्त रिया ली की शक्ल में बढ़ने की कोशिश करने वाले भारतीय जनता पार्टी क़ाइदीन-ओ-कारकुनों को पुलिस ने हिरासत में लेते हुए नामालूम मुक़ाम पर मुंतक़िल करदिया।

तेलंगाना जवाइंट एक्शन कमेटी ने भी बंद में शामिल होने का एलान किया था और प्रोफेसर कोदंदरम ने गणपार्क पहूंच कर एहतिजाज किया जहां से उन्हें पुलिस ने हिरासत में लेते हुए पुलिस इस्टेशन मुंतक़िल करदिया।

कुल जमाती बंद के दौरान तेलुगू देशम पार्टी की ख़ातून विंग की तरफ से मिनिस्टर्स क्वार्टर्स में दाख़िल होने की कोशिश की गई लेकिन पुलिस के वसी बंद-ओ-बस्त के सबब तेलुगू महिला क़ाइदीन दाख़िल नहीं हविपाएं।

पुलिस ने उन्हें वहां से हिरासत में लेते हुए मुंतक़िल करदिया। रियासत के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर सयासी वाबस्तगियों से बालातर सयासी क़ाइदीन-ओ-कारकुनों ने बर्क़ी शरहों में इज़ाफे के ख़िलाफ़ सड़क रोको, ट्रेन रोको एहतिजाज मुनज़्ज़म करते हुए ट्रैफिक जाम कर दी। कई शाहराहों पर घंटों ट्रैफिक जाम की इत्तिलाआत मौसूल हुईं ।

TOPPOPULARRECENT